Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat beide bedrijven een verschillend model hebben die ze op het internet plaatsen in cijfervorm...vandaar de verschillen...

Op weeronline 14daags staat er dat de 30ste 6 graden wordt en het zonnetje zal schijnen + Windkracht 3/4. Maar op accuweather staat er dat de 31ste 19mm gaat regenen precies net zoals vorig jaar... Het is nog niet allemaal duidelijk nog maar dat kan ik begrijpen. 2 weken is nog lang en in die tijd kan alles gaan veranderen

Met oud en nieuw lijkt het in ieder geval depressieweer te zijn. Wellicht hebben we geluk dat we onder een zogenaamde mobiele rug zitten , waardoor het tijdelijk wat beter is. De details zullen pas laat bekent zijn dit jaar. Nat en winderig staan nu op het menu.

Ik weet wel dat ik bij rotweer de show ga afblazen.
Vorig jaar heb ik een aantal cakes toch tekort gedaan vanwege het weer..
Maarja, pyro he ;-)

Welke run en gfs kijken jullie, die van het knmi gaat niet verder dan de 24 ste?

Ik bedoel weeronline

Ik denk dat het sochtends eerst donker is, geleidelijk zal het lichter worden dit zal enkele uren duren.
Vervolgens gaat het denk ik tegen 16.30 uur schemeren en zal het hoop ik om 00.00 uur donker zijn. Dat hoop ik echt anders zie ik weining van me cakes.

256g0vp.png

Eerste verschijning oudjaarsdag op de pluimen :) ziet er best aardig uit, gemiddeld weertje; niet te harde wind, beetje vochtig maar niet nat, niet koud. Och, mag wel uitkomen.

Je kunt er nu nog helemaal niks van zeggen, ze kunnen voorspellen wat ze willen.
Het weer kan ieder moment veranderen zelfs een dag van tevoren nog.
Hoe vaak hebben ze het wel niet bij het foute eind? Heel vaak.

Overigens mag dit van mij best uitkomen hoor. 1.1 mm is niet veel haha

Laat die 1.1mm dan in een kwartier vallen en zoals vorig jaar hele avond motregen. (was toen ook rond de 1.1 mm)

In leiden regende het na 12 uur flink, geen motregen. Maar overdag en begin van de avond was het goed te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan