Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
g*dverdomme! ja sorry hoor maar dan heb je de hele dag perfect weer en dan rond 12 uur begint het te regenen.. dat is al het zoveelste jaar op een rij met *** weer.. ligt er een vloek op? :sad:

Nu net begon het wat te miezeren maar heb nu al het sier er door heen.
Alleen nog een tas met knal spul over dat morgen nog maar ff afsteken.

Topweertje, begon om twintig voor twee hier te regenen, mooi om snel alle smog van de vele vuren hier in de wijk en het vuurwerk weg te spoelen :)

hier in almere was het prima te doen de wind gooit meestal roet in het eten maar dat was zeker niet het geval,
de regen vergeleken met vorig jaar viel reuze mee,

Hier in de middag helaas een paar lichte buitjes, 's-avonds van 7 tot half 11 heeft het goed geregend en heb ik niks kunnen stoken. Gelukkig om 12uur droog en kon ik lekker doorstoken tot 02:15.

alleen 11 uur half uirtje regen 12 uur weer mooi droog helaas kwart voor 1 weer regen net te vroeg en kwart ober 1 ging het me net te hard dus heb nog wat cakes over en heel veel pijlen

wij hebben in zuid west brabant echt een fantastische jaarwisseling gehad! in de voor avond zeker een paar spetters en buitjes gehad, maar om 12 uur was het kurk droog en dat is het ook gebleven! het heeft nog steeds niet geregend!

Hier in Zuid-Holland Zuid (omgeving Dordrecht) halverwege de avond serieuzere regen. Van 00:00 tot 00:30 uur nog steeds wel lichte regen, maar het mocht de pret niet drukken! Daarna werd het langzaam droog natuurlijk..

De wind was een stuk minder dan vorig jaar en kon de effecten niet verstoren. Prima!

Ja, in Noord-Brabant ook. Even mot regen (30 sec.) toen ik buiten aan het bezigen was en daarna goed weer. Dank aan Davidh voor de voorspelling.

Nou ik kan vertellen dat dit weer met oud en nieuw, het ergste jaar is sinds jaren . Het begon hier in den haag ( Leidschenveen ) om een uur of 6 te regenen en niet te zuinig . Drijvens nat waren we . Het hielt pas op om 00:20 . Sorry maar ik moet het zeggen . Alweer een bagger oud en nieuw . Voor ons 3e keer op rij

Ik had tegen Rotterdam Zuid aan alleen een natte vooravond. En overdag een paar druppels. Maar om middennacht lekker droog!

Het was in Puttershoek (dorp naast Heinenoord en de Heinenoordtunnel zul je ongetwijfeld wel kennen) de hele avond matige regen. Ik rij binnen een kwartier Rotterdam-Zuid binnen. Was ook wel heel plaatselijk allemaal. Kun je ook wel zien aan de reacties zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan