Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Later vanochtend eerste uitgebreide uiteenzetting voor de 31e! Vanaf nu post ik in dit topic verder...![]()
Gezien de laatste EPS uitvoer van zowel GFS als EC lijkt me dat niet bevorderlijk voor de sfeer in dit gedeelte van het forum haha. Komen en gaan van storingen tot aan de jaarwisseling....
Rond wanneer zou je een (redelijk) nauwkeurige weersvoorspelling kunnen geven, david?
Want hoe het er nu uit ziet is nogal droevig: regen, regen, regen.
Dat zal rond de 29e zijn....moeten er geen grote verschillen zijn op zogenaamde randstoringen, want die kunnen eea behoorlijk in war schoppen...
@ Davidh
Waar ik me nogal zorgen om maak is de nabijheid van het polaire front. Positie verschilt uiteraard per run. Zoals je zelf al aangaf zal de exacte positie van de golven (en dus mogelijk snel uitdiepende randstoringen) en de daartussen liggende trekruggen bepalend zijn voor het verloop van DE dag...
Ik heb er vanaf het begin al geen prettig gevoel bij gehad gezien de grote depressie activiteit op de Atlantische oceaan. Timing zal het sleutelwoord zijn de komende dagen! Fingers crossed.