Het weer op 31 december en 1 januari

Laat het maar regenen, komt vast we goed, regen is toch niet constant.
De dag zelf gaat goed verlopen voor iedereen, om 18.30 ontvang ik mijn gasten en geef ik de eerste show, elektronisch ontstoken, daarna mag het af en toe regenen, en we zien het wel om 24.00.

Ik hoop voor al m'n medefreaks op goed weer, mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit want ik steek toch bijna niets af...

Laat ik nou net oud en nieuw in vlissingen vieren dit jaar pfff . Nja we maken er maar het beste van

Als die wind hier zo aanblijft, en het gaat daarbij ook nog eens regenen.. Dan laat ik lekker de helft staan voor morgen of volgend jaar.. Maja moet natuurlijk sowieso wel wat de lucht in knallen, maar baal hier stevig van.

Jongens dit is onze dag, laat het niet verpesten door wat wind of regen!

Wie weet hebben we allemaal geluk, en zo niet kunnen we daar nog niks aan doen.

Gewoon knallen, en genieten van het mooiste feestje van het jaar! :D

Zo flauw dat wanneer vanavond eindelijk de wind afneemt, juist dan een regengebied begint over te trekken waar je U tegen zegt...lijkt erop dat het van 22u tot later dan 02u constant regen wordt.

Eén lichtpuntje; die verdeling in 2 regenzones zoals David al zei komt op sommige andere kaarten ook terug. Dan zou het nét rond twaalven nét tussenin wat droger (én windstiller) kunnen zijn... Teken ik voor!

Het weerbericht zegt dat het hier al rond 3/4 uur vanmiddag begint met regenen... Bleegh! Hopelijk dat ze het weer eens fout hebben : - )

na staat veel wind maar geen regen meer is .snel voorbij getrokken door de wind. je heb kans dat grootere front ssneller komt. maar sneller droog is voor 12 en 1 .pas op met tunderkings stak net een af .maar door wind flikkert die om :mad: en de pijl na vliegt vaag door de lucht en knald laag dus pas op en houd der rekening mee. fijne jaarwisseling alemaal ...

Ik ga mijn abbo op dit topic opzeggen en we gaan het meemaken. Ik wilde nog wat vuurwerk bijhalen maar dat laat ik vanwege de weersverwachting schieten denk ik ... Iedereen fijne dag (en nacht) gewenst !

Ze zeggen wel, "de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat het opgediend wordt" zou dat hier ook vantoepassing zijn?

Het is hier in HvH windkracht 7, maar het is igg droog en geen mist of kou! Want het is ook niet alles als je handen eraf vriezen tijdens het stoken.
Gewoon prima weer dus, en dat beetje wind ben ik hier wel gewend:)
De pijlen schieten ook gewoon prima omhoog zag ik, dus maak me geen zorgen!

Goedemorgen allemaal, even een laatste update...

Vooral in het noorden hier en daar wat regen of motregen vanochtend op passage warmtefront.
Vanavond van het westen uit regen, rond middernacht regent het overal, dus ook in het oosten en en Limburg. Helaas. Dit houdt tot tegen de ochtend aan.
Timing regen westen rond 20.00, midden 22.00 en tegen middernacht het oosten.
Verder vrij veel wind en vrij vlagering, 4-5 Bft binnen bebouwing, 5-6 in open gebied, zowel in het westen als oosten....
Vanavond iets afnemende wind vanwege het front dat eraan komt...

Fijne dag en jaarwisseling allemaal, 10.00 sta ik buiten...

Back
Bovenaan