Het weer op 31 december en 1 januari

Windkracht 300 hier. Wil wel veilig men korte showtje schieten dus maar hopen dat het iets beter word. Het regent ook al.

Amper wind hier en tot nu toe hele dag droog gebleven (omg Tilburg)

Van mij mag het zo blijven, heb een geweldige middag gehad :p

Lijkt er op dat de regenbui wel komt maar eerder dan verwacht?
Zover ik zie zou rond een uur of 7 het in het hele land hard moeten regenen waarna het waarschijnlijk in hetzelfde tempo weer overtrekt, dus rond 12 droog hopelijk.

Heel veel wind hier...
Als het zo blijft en ik zie met een tester het effect verwaaien, dan hou ik het gauw voor gezien.

Hier (De Achterhoek) waait het ook wel aardig hard. Zag met een paar Stoere Knallers het boeketje snel wegwaaien.

Zou hier (Hoek van Holland) windkracht 7 moeten zijn, maar heb totaal geen last van de wind. Zelfs de pijltjes gaan mooi de lucht in. Het is hier wel net gaan regenen, dus ik hou het even voor gezien.

Hier in Zuidoost Drenthe veel wind maar wel droog. Verschillende mensen hier al aan het testen maar de effecten waaien snel weg

Hier waait het ook wel wat maar de pijlen doen het prima en de meeste potten waait het gehele effect wel wat naar rechts maar ik kan me er niet echt druk om maken. Alleen hopen dat het niet stortregent dan sta ik gewoon te stoken om 12 uur. Serieus bedenken om het maar op de zolder te flikkeren en bewaren tot volgend jaar zit er bij mij niet in hoor, ik wil stoken! ik ZAL stoken!

Door die *** wind is mijn camera net met statief en al om geflikkerd. BAM. Stuk! Ik haal echt heel erg hard nu. LCD scherm is kapot. Kan nu nog wel opnemen maar dan zie je natuurlijk niet wat je opneemt. GRRRRRRR wat een ellende :@ Dat gooit heel zwaar roet in het eten. Sorry baalde echt ff.

Door die *** wind is mijn camera net met statief en al om geflikkerd. BAM. Stuk! Ik haal echt heel erg hard nu. LCD scherm is kapot. Kan nu nog wel opnemen maar dan zie je natuurlijk niet wat je opneemt. GRRRRRRR wat een ellende :@ Dat gooit heel zwaar roet in het eten. Sorry baalde echt ff.

Gewoon van tafel gevallen dekt de inboedel verzekering wel.

Hier waait het ook behoorlijk, de regen valt opzich nog wel mee te leven. zo heel hard regent het nou ook weer niet.

net toen het echt ff stevig waaide express een pijl de lucht in geschoten. die ging gewoon mooi recht omhoog alleen het boeket was wel zo weg.

wind is nu wel alweer een stukje gaan liggen.

buienradar geeft aan dat het rond 23:00- 0:00 ff flink hoost. daarna neemt het al snel af. rond 2 uur is het zelfs even droog..

ik houd het wel in de gaten...denk dat ik wel ga stoken om 0:00. als het te gek word wacht ik er gewoon nog een uurtje mee. dan is als het goed is de meeste regen wel verdwenen.

@Hamtaro88 dat die stuk is vind ik nog niet eens het ergste. Ik vind het meer *** dat ik nu niks meer kan filmen. Of tenminste, ik kan wel filmen maar ik zie dus niet wat ik film.

Die strook regen die nu over ons land trekt, is dat die strook die verwacht werd rond middernacht? Nu regent het redelijk en t waait nog wel stevig. Regio Bergen op Zoom

Hier regent het nu ook, en ook behoorlijke wind. De Silver Salute van mijn maat vloog net gewoon door de straat hehe best gevaarlijk dus. Goed letten waar je gaat staan met de windrichting dus.

Back
Bovenaan