Eenshier in zuid limburg is het perfect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eenshier in zuid limburg is het perfect
Hier blijven de goudbakken binnen, het waait hier al aardig hard, had het minder verwacht.Grunn ergere woei dan Winschoten... 8-9ms doorstaan, 6bft windstoten, motregen, was lastig tegenin fietsen. Weer van gister....aiaiai, maar weer van morgen nog erger. Als vannacht deze woei is, blijven Elegance en Opera House wel binnen! En fonteinen weer op binnenplek ipv straat. Afname aub, hard nodig!
Ja hier waait het ook flink. Jammer. Soms blijft de wind wel wat hangen.Motregen Oost Groningen, kille dikke woei... Je zal maar in een plattelands dorp 25km vanaf de kust Grunn/Fryslãn wonen.... Zelf net in stad 30km van de kust... Jammer dat ik nooit eerder verhuisd ben, gebeurt binnen nu en 5-10 jaar maar qua vw hoeft het dan niet meer...
Ik snap wat je bedoelt, maar aan de kust hebben ze het nog veel erger, dus met een 4 valt het dan nog mee.Ben lang stil geweest maar in snap de positiviteit niet zo goed, een dikke 4 is gewoon ook ruk.
Ja vergeleken met vorig jaar beter maar toen was het super kut en nu gewoon kut.
Denk dat het echt aan ligt waar je woont, hier in zuid oost limburg hebben we nooit hele harde wind. Vorig jaar en het jaar daarvoor waren echt extreem, bft 5/6. Als je het dan vergelijkt met vandaag is alles beter dan dat. Ik snap dat de mensen aan de kust en in het noorden weer zitten met veel wind, leef met jullie mee! Hopelijk hebben jullie toch een top oud en nieuw!Ben lang stil geweest maar in snap de positiviteit niet zo goed, een dikke 4 is gewoon ook ruk.
Ja vergeleken met vorig jaar beter maar toen was het super kut en nu gewoon kut.
Yep, gewoon kut momenteel. Duimen dat die dip bij draaiing wind qua timing goed valt, goed uitpakt en meevalt...maar das drie gelukjes, help je hopen? Anders ist laatste jaar zesde jaar op rij kut (incl covidverbod, toen was 't goed).Ben lang stil geweest maar in snap de positiviteit niet zo goed, een dikke 4 is gewoon ook ruk.

Hier is het een open gebied ik reken er niet meer op! heb er al voor gekozen ook geen vuurkorf neer te zetten, te gevaarlijk..Yep, gewoon kut momenteel. Duimen dat die dip bij draaiing wind qua timing goed valt, goed uitpakt en meevalt...maar das drie gelukjes, help je hopen? Anders ist laatste jaar zesde jaar op rij kut (incl covidverbod, toen was 't goed).
Dat maakt het gewoon extra kut, dat het in het midden/zuiden wel goed is.Hier een 2bf nu wat een perfect weer in het zuiden
Klopt, zie wel dat rond 00.00 uur de wind net bft 4 gaat aantikken, maar goed met een beetje geluk valt het mee! Hoe zijn de windstoten dan aan de kust en in het noorden? Kan me herinneren dat mij dat het meeste heeft gestoord vorig jaarHier een 2bf nu wat een perfect weer in het zuiden