Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Nou das prima te doen. Wereld verschil met vorig jaar.Hmm, 7ms hier, rond 00u is het hetzelfde, even voelen buiten
Mooi verhaal over Jan Raas, gaaf dat dat kon. Jan Pelleboer was commercieel en had apparatuur thuis, niet normaal, rond 1987 was dat. Ik heb nog weerkaarten van hem thuis. Hans de Jong had een oude fax machine uit de tweede wereldoorlog en dat was zo goed als alles…zulke inspirerende mensen…ben ook waarnemer geweest van Jan Versteeg…die zat dan weer tussen Pelleboer en Hans in..mooie tijd… je kreeg toen van het KNMI nog dikke info pakketten thuis met satellietfotos etc..heb verder zelf een meteosat en noaa ontvanger gehad thuis…winter 78-79 was mijn mooiste meter 6 meter sneeuwduinen en op de schaats naar school…
Ben gek op sneeuw, onweer en stormen..
Top bericht en bedankt voor je bijdrages, echt goed…!
Midden zuid en Oost gaan echt epische VW condities tegemoet zeg abnormaal, gewoon 2-3bft, heerlijk. Beetje balen voor de kust streek, geen goudbakken met volle 4-5, maar we gaan er toch lekker van genieten. Denk dat ik eindelijk m’n ballpythons en 2inch fallout single shots van stal trek
Thanks Jorginho, Davidh en Tatanka... Sorry als ik iemand mis.
Wind is hier al behoorlijk aanwezig, en is nog maar 3bftstookplek op kruispuntje in straat die vol west-oost loopt....alle windvlagen komen er vol overheen. Ik ga deze weerssingulariteit elk jaar, met alle stress en teleurstelling, niet missen. Kustregio (ja ook tot in stad Grunn) is eigenlijk vrijwel zelden leuk kommerloos stoken.

Of juist niet kijkend naar gisterenAl met al treffen we het echt wel dit jaar. Morgen is het een stuk onstuimiger en veel natter.
.