blackpowder
VWC lid
Scherp. En aangepastGaat lekker![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Scherp. En aangepastGaat lekker![]()

+/- de beste van alle 50 als het op wind aankomt. GO GO GO EC OP!
Helemaal eensch. Maar lekker er op los filosoferen en bijhouden vindt ik ook voorpret of voorstressHet wiebelt de hele tijd alle kanten op. Nu weer oper dik afwijkend van gemiddelde en de eigen eerdere runs. Ik zie zelfs potentieel net zo goed nog killerfog kans als dat er net een trog nog woei gaat geven. En meeste leden gaan dan weer voor geen van beiden maar zijn all over the place. Lekker ff kerst/weekend afwachten kijken welk steady patroon ontstaat...als die ontstaat. Ik zou nu nergens een wedje om durven leggen.
Het positieve voor nu is denk ik dat het dus nog alle kanten op kan gaan en ook de goeie, we gaan het zien.Het wiebelt de hele tijd alle kanten op. Nu weer oper dik afwijkend van gemiddelde en de eigen eerdere runs. Ik zie zelfs potentieel net zo goed nog killerfog kans als dat er net een trog nog woei gaat geven. En meeste leden gaan dan weer voor geen van beiden maar zijn all over the place. Lekker ff kerst/weekend afwachten kijken welk steady patroon ontstaat...als die ontstaat. Ik zou nu nergens een wedje om durven leggen.
Ook wonend in dtcGatver waarom open in dit topic toch steeds weer...
Klopt Rich. Maar wat het ook wordt: killerfrog, storm of sneeuw. We hebben er geen invloed op en gaan gewoon maximaal genieten van onze laatste keer. Dus relax.Het wiebelt de hele tijd alle kanten op. Nu weer oper dik afwijkend van gemiddelde en de eigen eerdere runs. Ik zie zelfs potentieel net zo goed nog killerfog kans als dat er net een trog nog woei gaat geven. En meeste leden gaan dan weer voor geen van beiden maar zijn all over the place. Lekker ff kerst/weekend afwachten kijken welk steady patroon ontstaat...als die ontstaat. Ik zou nu nergens een wedje om durven leggen.
Achja ik las dat veel mensen graag regen en wind hadden ipv mist dus komt wel goed uit voor henBlijft bizar eigenlijk hoe het om kan slaan, dagen lang praten we over mist als grootste aandachtspunt, nu word het toch mogelijk weer zoals vorig jaar dat we rekening moeten gaan houden met wind en regen mogelijk. Ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende dagen.
Voor de sfeer dan maar even deze.Het wiebelt de hele tijd alle kanten op. Nu weer oper dik afwijkend van gemiddelde en de eigen eerdere runs. Ik zie zelfs potentieel net zo goed nog killerfog kans als dat er net een trog nog woei gaat geven. En meeste leden gaan dan weer voor geen van beiden maar zijn all over the place. Lekker ff kerst/weekend afwachten kijken welk steady patroon ontstaat...als die ontstaat. Ik zou nu nergens een wedje om durven leggen.
OwZijn knopen op het kaartje. Niet km/u

Hier in zeeland al 3 jaar volle bak wind gehad.
Hoop toch echt een keer op wat minder wind.
Ook de richting speelt dit jaar een belangrijke rol want 2 jaar terug stond hij net de andere kant op en al dat funke goud droop zo over de huizen en daar waren ze niet blij mee.
Staan van die wit gestucte huizen en al dat houtskoolgoud had flink wat zwarte plekken achtergelaten.
Ja zeker, ik zie dat nog steeds als meest waarschijnlijke, vwc effect!Het positieve voor nu is denk ik dat het dus nog alle kanten op kan gaan en ook de goeie, we gaan het zien.
Hopelijk woon ook in de buurt van lwd en idd hier waait het ook vaak dus windkracht 3 ik teken ervoordan zit heel NL eigenlijk rond een 3