Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Al ben je wel een enorme oliebol als je nu je bestelling gaat annuleren, aangezien dit waarschijnlijk toch echt het laatste jaar is....mooiste is... positief gaat iedereen erbij bestellen week later negatief en harde wind iedereen annuleren hahaha
(was vorig jaar al)
we hebben dit jaar gunstig en top stookweer!
die heb je erbij zitten heAl ben je wel een enorme oliebol als je nu je bestelling gaat annuleren, aangezien dit waarschijnlijk toch echt het laatste jaar is....![]()
hahahhaDat zijn details die ik nu niet bespreek. Ensemble gaat uit van grotere kans op zon dan normaal. Dus dat kan ik benoemen. Er ziiten vast members in het ensemble met grote mistkansen.Hoe zit het met de kansen op inversieweer met een dekseltje bovenop de grenslaag? Want dat is in het winterseizoen een gevaar dat altijd op de loer ligt. Beetje oceanische luchtmassa ingevangen in zo'n hoog, subsidentie-inversie er overheen met warme lucht op hoogte vanuit het zuidwesten. En hoppa een bak mist voor een week of langer.
Met hoge druk (ruim genoeg) ten noorden van ons en droge continentale lucht, is de kans daarop gelukkig niet zo groot. Echter heeft onze locatie een ongelooflijk vermogen tot het produceren van mist en grijze prut op enkele tientallen tot honderden meters hoogte; Stratus.
Als dat zo was dan had ik niks besproken. Je ziet nu al een week dezelfde tendens. Zekerheden zijn wel laag. Als de tendens nog 10 dagen aanhoudt zo neemt waarschijnlijkheid wel toe. Vol verwachting klopt ons hart....ook na 5 december.Haha, het weer topic. Je kunt er nog geen zinnig woord over zeggen, maar dat dit wederom een spannende gaat worden, dat weet ik nu al zeker. Dank aan alle weermannen- en vrouwen die dit topic leven in blazen.
Dat is altijd korte termijn of pas op de dag zelf.Zal voorlopig onzeker blijven. Het zou wel fijn als we op termijn storm en code geel/oranje fratsen kunnen uitsluiten.
Is al een paar jaar.We gaan weer een week in met temperaturen dik boven de 10 graden, begin december. Het hoort nu gewoon guur te zijn, winters weer. Je kunt niet meer ontkennen dat het klimaat snel veranderd is. Als je het mij vraagt gaan we straks weer een regenachtige jaarwisseling met veel wind tegemoet, doe mij maar kou nu