Het weer op 31 december en 1 januari.

Afhelopen dagen wat cat 1 afgestoken.dan ook snel dat de straat dichttrok van rook wat blijft hangen.

Beetje kou, lichte wind en geen regen. Daar gaan we voor. Hopenlijk blijft mist dan ook weg. Ik vier het iets buiten een dorp, waaralleen wij echt lekker vieren.
Hoop nog wel iets vd omgeving te kunnen zien, zeker als het idd een laatste jaar gaat zijn..

GFS 06z oper (oftewel één ensemblelid, zonder opzettelijke verstoringen) komt met een tussenrunpesterij. 4 Bft in het zuidelijk binnenland, 4-5 Bft in het westen en (noord)oosten voorbij de IJssel, tot een volle 6 Bft aan pal aan zee.

Bekijk bijlage 1821439 Bekijk bijlage 1821440 Bekijk bijlage 1821442 Bekijk bijlage 1821443
Van mist naar een harde wind, en dat in een paar uur tijd whuahaha.
Hier in Zoetermeer al 2 jaar op rij veel wind gehad.
Zolang het minder wind als dan is vind ik het al goed!

Wat mist betreft, bij ons aan de kust is de mist nooit zo erg geweest dat je niks meer zag. Dus daar ben ik niet zo bang voor. De wind is hier vaak het grootste probleem de laatste jaren. Zeker vorig jaar, toen was het niet te doen😅
Je haalt de woorden uit mijn mond! Neemt niet weg dat het voor de mensen in het binnenland wel enorm spannend kan worden!

Van mist naar een harde wind, en dat in een paar uur tijd whuahaha.
Hier in Zoetermeer al 2 jaar op rij veel wind gehad.
Zolang het minder wind als dan is vind ik het al goed!
Dit geeft precies de onzekerheidsmarge aan van het te verwachten weer over 11 dagen. Alles tussen 0 en 5-6 Bft is blijkbaar nog mogelijk.

GFS 06z oper (oftewel één ensemblelid, zonder opzettelijke verstoringen) komt met een tussenrunpesterij. 4 Bft in het zuidelijk binnenland, 4-5 Bft in het westen en (noord)oosten voorbij de IJssel, tot een volle 6 Bft aan pal aan zee.

Bekijk bijlage 1821439 Bekijk bijlage 1821440 Bekijk bijlage 1821442 Bekijk bijlage 1821443
Man man man, ik word niet goed van die jojo berichten hier (niet persoonlijk naar jouw bedoelt hoor haha).

Was ik vanochtend nog lyrisch over het weer, nu zakt de moed alweer in m'n schoenen 😂

Man man man, ik word niet goed van die jojo berichten hier (niet persoonlijk naar jouw bedoelt hoor haha).

Was ik vanochtend nog lyrisch over het weer, nu zakt de moed alweer in m'n schoenen 😂
Dan weet je hoe het er meestentijds aan toe gaat op een forum, waar het bespreken van het weer het hoofdonderwerp is. Daar is het in spannende tijden standaard een emotionele achtbaan hahaha.

Ja zeg dat, ik was ook helemaal blij de afgelopen dagen dat we eindelijk het perfecte weer zouden krijgen komend Oud en Nieuw, zien we dit soort weerkaarten:frusty:

Ik snap dat het nog alle kanten op kan gaan hoor, maar is altijd zo vervelend haha

Ecmwf gaat hier vooralsnog niet in mee. Daar houd.ik me maar aan vast🤔

Anders ga ik serieus een huisje in het binnenland huren. Na al die jaren wind wil ik het laatste jaar goed afsluiten😜

Back
Bovenaan