Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht precies hetzelfde. Zullen we Buienradar dan maar aanhouden?Wat ik niet begrijp is dat buienradar voor hier windkracht 4 aangeeft voor morgenavond en weerplaza 6. Weer.nl en weer online houden het op kracht 5. Vind ik nog wel een boel verschil onderling![]()
Nouja volgens de weerman van AVP kunnen we beter windy in de gaten houden.. harmonie is van de knmi en die hebben niet zoveel met vuurwerkIk zou gewoon de harmonie voorspelling aanhouden zoals eerder al aangegeven meest nauwkeurig:
Weerkaart harmonie - bekijk alle weerkaarten | Weerplaza.nl
Bekijk alle weerkaarten van Europa en de Benelux op Weerplaza. Berekeningen van diverse weermodellen. Bekijk hier de interactieve weerkaart van {wxmodel} voor de diverse weerelementen, zoals temperatuur, neerslag, luchtdruk en bewolking.www.weerplaza.nl
Hier gaat alles de lucht in omgeving noord oost frieslandIk ga geloof ik alles schieten zoals ik bedacht had. Als ik zie hoe nu met 5bft de boel prima de lucht in gaat, ook hoge crackling tails...en filmpjes zie van Kingsmennekes en RotP tot Screams met 5-6bft...zelfs een Kyoto Kamuro ziet er nog genietbaar uit en wordt aldus gemeld door ooggetuigen... Crossettes, da wordt 'm niet. Maar verder...volgens mij hoeft er niks aangepast te worden. En met m'n schuine schietplankje 10gr tegen de wind in... Zo begin ik steeds meer te denken, jongens (en dame). Moet ik nog wel ff wat ontkooien en weer van zolder halen![]()
Grappig inderdaad bij mij geeft buienradar en weer.nl de hele avond tot 21.00 4b dan tm 23 uur b5 en 24 uur 6b.Mijn 2 weerapps geven beide windkracht 4 tot 19:00 aan en vanaf dan windkracht 5.
Maar qua windsnelheden zit er 5km/h verschil in dus redelijk vergelijkbaar met vandaag.
Ik zag vandaag een aantal goudbakken de lucht in gaan en die hielden goed stand, dus ik zie het wel goed komen (nu even snel hout vinden om het op af te kloppen)
Thx en het was me een waar genoegen. De wind: overal waar deze aanlandig is, is deze aan de kust inderdaad hoger. Maar dan hebben we het pal aan de kust. De eerste 5-10 km. Maar modellen met een net wat meer westelijke component gaan verder landinwaarts. Nemen we ene fijnmazig model als Harmonie (degene die nu net binnen is is van het Dansk Meteorologisk Institut) dan zien we hier een wind die bijna pal zuid is. Dan maakt het voor de hele zuid Hollandse kust, ook het strand, gemiddeld vrijwel niks uit. Windstoten zijn er wel wat forser.Thnx Jorghino voor je dagelijkse updates, ik heb er erg van genoten, Alvast een fantastische jaarwisseling met gunstige wind toegewenst.
1 klein vraagje bij west reken je dan ook de kust strook of moet ik er 1 beaufortte bij optellen of meer naar de voorspelling nw kijken.
That's the spiritDat lijkt steeds meer mee te gaan vallen... In realiteit valt het om 00u vaak mee ook nog.
Dat is de adrenaline om 00u, haha. Maar ik ben met je eens meestal valt het mee.Dat lijkt steeds meer mee te gaan vallen... In realiteit valt het om 00u vaak mee ook nog.