Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij kijkt alleen naar de waarschuwing op 31 december. Die begint om 23:00 uur, dus inderdaad maar 1 uurtje.Typisch. Code geel op de 31e, maar alleen het laatste uurtje. Ik heb het gevoel dat dit een bewussie is.
Bekijk bijlage 1806913
Komt gewoon overeen met de huidige verwachting. Wind komt vanuit het noordwesten opzetten. En kijkend naar de huidige Harmonie windstoot kaartjes had het mij eigenlijk niet verbaasd als ze die waarschuwing al een uurtje of 2 eerder in hadden laten gaan.Ja dat begreep ik wel, maar dat uurtje lijkt bewust eraan geplakt.
Waar kijk jij?droog en max windkracht 5 hier langs de kust, heel erg tevreden mee. vandeweek was t nog windkracht 7 en regen
Leef met je mee , zit zelf in noord oost frieslandMwoah meevallen. Windkracht 6 en regen hier om 0.00 uur in Friesland. Kan het slechter dan?
Zo denken veel mensen erover denk, lijkt wel oudejaarsavond hier op het moment!Momenteel hier perfecte omstandigheden en het ruikt nog lekker buiten ook![]()
Momenteel hier perfecte omstandigheden en het ruikt nog lekker buiten ook![]()
Leef met je mee , zit zelf in noord oost friesland
Nergens komt windkracht 9 toch en stortregen?Ja. Windkracht 9 en stortregen. Dat is nog erger. Maar goed: voor vuurwerk is het inderdaad abominabel. Opsparen, 1 januari 20 uur ziet het er in de meeste modellen perfect uit.
Nee is zwaar overdreven.Nergens komt windkracht 9 toch en stortregen?
Nouja het zag er heel triest uit in Friesland.. ( nog steeds ) maaaarrrrr... het lijkt allemaal wel een beetje op te schuiven zo te zien dus persoonlijk denk ik dat er nog wel het een en andere kan veranderen op de dag zelf.. aangezien de wind nu al druk bezig is.. misschien veranderd het front nog watNee is zwaar overdreven.
Iemand nog een laatste update, of is het nu voor 100% in kannen en kruiken?