Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typisch. Code geel op de 31e, maar alleen het laatste uurtje. Ik heb het gevoel dat dit een bewussie is.

Bekijk bijlage 1806913
Jij kijkt alleen naar de waarschuwing op 31 december. Die begint om 23:00 uur, dus inderdaad maar 1 uurtje.
Maar als je verder kijkt naar 1 januari zie je dat diezelfde waarschuwing tot 12:00 uur duurt:
Screenshot 2024-12-30 at 19.01.21.png

Edit: en voor Noord-Holland zelfs tot 16:00u:
Screenshot 2024-12-30 at 19.03.43.png

Eddy.

Ja dat begreep ik wel, maar dat uurtje lijkt bewust eraan geplakt.
Komt gewoon overeen met de huidige verwachting. Wind komt vanuit het noordwesten opzetten. En kijkend naar de huidige Harmonie windstoot kaartjes had het mij eigenlijk niet verbaasd als ze die waarschuwing al een uurtje of 2 eerder in hadden laten gaan.
Dus nee, ik denk niet dat dit bewust is om ons te pesten.

Eddy.

West Brabant is van 5 naar grotendeels 4 gegaan. Het word steeds beter hier lijkt het. Daarbij zijn de vuurwerkshows in Tilburg afgelast. Snap het niet zo goed, want ook daar windkracht 4/5IMG_0861.pngIMG_0860.png

Laatst bewerkt:
Ja. Windkracht 9 en stortregen. Dat is nog erger. Maar goed: voor vuurwerk is het inderdaad abominabel. Opsparen, 1 januari 20 uur ziet het er in de meeste modellen perfect uit.
Volgens buienradar ziet het er al iets beter uit voor mij iig in het noorden.. het kan dus nog alle kanten opScreenshot_724.png

Nee is zwaar overdreven.
Iemand nog een laatste update, of is het nu voor 100% in kannen en kruiken?
Nouja het zag er heel triest uit in Friesland.. ( nog steeds ) maaaarrrrr... het lijkt allemaal wel een beetje op te schuiven zo te zien dus persoonlijk denk ik dat er nog wel het een en andere kan veranderen op de dag zelf.. aangezien de wind nu al druk bezig is.. misschien veranderd het front nog wat

Wat ik niet begrijp is dat buienradar voor hier windkracht 4 aangeeft voor morgenavond en weerplaza 6. Weer.nl en weer online houden het op kracht 5. Vind ik nog wel een boel verschil onderling 🤔

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan