Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pff ik duim ervoor..Let maar op..straks alle ellende een paar uur later en hebben we een prima avond gehad.
Buienradar ziet er alweer wat beter uit, van windkracht 6 naar 5. Hopen dat dit zo doorgaat... regio almere/lelystad
Je bent van harte welkom@Mitchel024 ik kom bij jou stoken haha
Het is inderdaad om te huilen weer!Een beetje goed nieuws voor de regio Den Haag kan ik wel gebruiken,.... wie o wie![]()
Den haag ziet er ook wat beter uit, of buienradar geeft gewoon valse hoopEen beetje goed nieuws voor de regio Den Haag kan ik wel gebruiken,.... wie o wie![]()
Ik heb bij buienradar altijd het idee dat ze van het ergste scenario uit gaan.Den haag ziet er ook wat beter uit, of buienradar geeft gewoon valse hoop![]()
Harmonie is qua kaarten toch fijnmazig en hierdoor een stuk betrouwbaarder? Of is mijn aanname niet juist.Harmonie 12z beschikbaar, windsnelheid en neerslag nu voor elk uur te bekijken.
Luchtdruk & windkracht
Windstoten in km/u
Ik heb iets gevondenDen haag ziet er ook wat beter uit, of buienradar geeft gewoon valse hoop![]()
Voor lokale details zeker, zie bijvoorbeeld de positie van de Veluwe, Utrechtse Heuvelrug en andere gebieden met een ruw landschap. Die zie je in de windkaarten van Harmonie mooi terug, maar in de kaarten van globale modellen zoals GFS en ECMWF totaal niet. Bij een regionaal model als ICON misschien heel vaag.Harmonie is qua kaarten toch fijnmazig en hierdoor een stuk betrouwbaarder? Of is mijn aanname niet juist.