Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, maar windkracht 4/5 kan nog wel afzwakken naar 2/3? Of is die kans ook klein?

Stoken gaan we sowieso. Geen zorgen betreft dat.

Ik zag je berichtje elders😉
Meeste modellen halen 60kmper uur windstoten nog niet eens in het zuiden.

Gelukkig niet, twijfel wel om wat goudbakken of goud-dominante bakken te bewaren. 1/2 Immortal Gold sowieso. Of moet beide tegelijk in V-shape schieten misschien.

OT: Elders boeit mij de laatste dagen niet zo, post daar nog wel maar duidelijk minder dan normaal. Weet ook niet wat er aan de hand is daar, een groot deel lijkt wel chagrijnig of hormoonschommelingen te hebben. Niet erg gezellig en verwelkomend in elk geval. Wie weet beter om daar alleen tussen april en oktober nog rond te kijken in de toekomst.

Waardeloos voor de 3e keer op rij. De omstandigheden zijn voor mijn gevoel nog slechter dan vorig jaar. Maar tis wat het is.

Hier in noorden van Brabant nu stoten tot windkracht 5, en dat voelt in de wijk prima. Effecten zien er ook goed uit.

Overmorgen is windkracht 5 het minimale met stoten van over de 6 bft. Het is niet anders, ik ga niet nog een jaar wachten. Stoken met die’n handel!

Kortom, als de wind nog niet te gek is om 18.00 gelijk alle goud blokkies erdoor jagen en dan over op de steviger effecten. Wel jammer dat het gestage regen wordt, dat vind ik ook het enige irritante aan een vuurwerkbril. Die druppels er op...
Petje op doen, dat scheelt.

De beste papieren zijn er dus voor zuid-oost Brabant en midden-noord Limburg. Hopelijk blijft het nagenoeg droog. Dan ben ik tevreden genoeg, en gaan we gewoon knallend het jaar in.:holland:

hier lijkt het begin de avond (schemer vanaf 16:45 ongeveer tot 19:00) nog windkracht 4 te zijn. Daar wellicht tactisch gebruik van maken.

Ik bewaar niks..alles gaat hoe dan ook de lucht in.
Vorig jaar veel goud gehad met windkracht 5 was op zich nog aardig te doen.
Dit jaar juist zoveel mogelijk crackling en 30mm bakken.
Genieten zullen we en volgend jaar doen we het gewoon weer opnieuw proberen,en dan hopen dat dit topic hooguit 50 pagina's haalt met alleen maar goede weersvoorspellingen😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan