Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee geloof ik, maar als je aan de kust of noorden woont is het niet best, ik houd de moed erin nog 3 dgn te gaan

Wou net nog naar vuurwerkhal gaan om extra vuurwerk te kopen, maar dat laat ik maar achterwege. Toenemende regen en wind. Dus zonde.

Nee geloof ik, maar als je aan de kust of noorden woont is het niet best, ik houd de moed erin nog 3 dgn te gaan
Vorig jaar was dit precies het zelfde, uiteindelijk waar ik zat aan de kust ging de wind even uurtje/ 2 uurtjes wat liggen. We zien het de dag zelf wel

Ja toch raar dat Steenbergen dan windkracht 5/6 heeft. Hopelijk bij ons ook 3/4 of Max 4/5
Ik woon een dorp verderop zeg maar ongeveer, als ik nu kijk windkracht 6 met stoten van 70km/h ( hoge 8bft ) . We gaan het beleven. Dat er veel wind zal staan dat is een feit, maar het kan nog wat minder worden..

Ik kan er inmiddels wel om lachen, alhoewel het echt een drama is. Regio noord is gewoon het zwaarst de klos, tenzij de storm een dag opschuift. Hilarisch gewoon dat het echt precies rond de jaarwisseling compleet ruk is en daaromheen prima. Ach ja, we gaan wel zien of het wat is en anders bewaar ik lekker alles op een knalcake na ofzo

In mijn regio komt EC om middernacht met gemiddeld 8 m/s en de oper met 10, GFS komt met 9,6 gem en de oper met 11. Icon ook in die regionen. Kortom: het gaat waaien. Ik ga maar uit van het derde (!) jaar op rij met 11 m/s wind.

Je went eraan.

Liever wat mist dan wind. Met mist kan je ten minste je eigen vuurwerk nog zien, en door de mist lijkt het feller voor m’n gevoel. Wind laat alles kapot waaien.

Oké.. nu de 'Million Dollar Question' voor mij: Valt Almere onder West, Noord, Midden, IJsselmeer-gebied, of horen we nergens echt bij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan