MonsieurFlip
VWC lid
JaZijn er nog meer mensen die woonachtig zijn in omgeving Gelderland en gewoon positief gestemd zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JaZijn er nog meer mensen die woonachtig zijn in omgeving Gelderland en gewoon positief gestemd zijn?
Mooi nog iemand die positief is dus haha
Ik ben inmiddels al blij met windkracht 5.Nee maar voor west en noord is het beroerd
Vorig jaar was dit precies het zelfde, uiteindelijk waar ik zat aan de kust ging de wind even uurtje/ 2 uurtjes wat liggen. We zien het de dag zelf welNee geloof ik, maar als je aan de kust of noorden woont is het niet best, ik houd de moed erin nog 3 dgn te gaan
Ik woon een dorp verderop zeg maar ongeveer, als ik nu kijk windkracht 6 met stoten van 70km/h ( hoge 8bft ) . We gaan het beleven. Dat er veel wind zal staan dat is een feit, maar het kan nog wat minder worden..Ja toch raar dat Steenbergen dan windkracht 5/6 heeft. Hopelijk bij ons ook 3/4 of Max 4/5
Ja dat is wel weer een ding. Gaan het meemaken.Wij hadden 6 en ik had het best naar mijn zin, alleen de effecten vervliegen als een malle,
Sneeuw ook een optie?Het is momenteel kiezen:
Mist?
Regen of
Wind?
Dan maar liever wind toch?
Zoals nu is drama hier in deze regio,je hoort vanalles in de buurt maar ziet geen moer. Dan toch liever maar een stevig briesje dan deze mistHet is momenteel kiezen:
Mist?
Regen of
Wind?
Dan maar liever wind toch?
Ik denk het laatsteOké.. nu de 'Million Dollar Question' voor mij: Valt Almere onder West, Noord, Midden, IJsselmeer-gebied, of horen we nergens echt bij?