Spring_thunder
VWC lid
Dan kan het vanaf nu alleen maar beter worden ipv slechterhier wordt nu windkracht 7 aangegeven voor 00:00, ik heb er echt geen zin meer in zo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan kan het vanaf nu alleen maar beter worden ipv slechterhier wordt nu windkracht 7 aangegeven voor 00:00, ik heb er echt geen zin meer in zo.
![]()
Ooehh, sooo close! (wind gfs NO)
van welke site haal je dit?
Thanks, toch wel opmerkelijk groot verschil in wind daar tussen Gfs en EC om 12 uur. 5m/s vs bijna 10. Dat kan toch nooit zoveel verschillen15daagse Midden - Weerpluim | Weerplaza.nl
Bekijk de 15 daagse trend {modelContinent} weermodel voor regio {modelRegion}. Weergave van de {modelName} pluim met de lange termijn verwachting van Weerplaza.www.weerplaza.nl
Ja woon in bergen op zoom en gelukkig word wind kracht 3 a 4Ik weet het mooi gemaakt, alles gaat de lucht in voor 21:00. Met windkracht 5 is het vergelijkbaar met vorig jaar en het jaar daarop en het is droog. Windkracht 6 is een no go en veel te hard. Daarbij staat er om 00:00 regen. Raar trouwens dat Steenbergen NB windkracht 6 heeft, terwijl Bergen op Zoom/ Tholen windkracht 4.Bekijk bijlage 1806445
Sterkte, dan zitten we in hetzelfde schuitjeIk zit in Hoorn dit jaar. Benieuwd of we er een beetje oke van af gaan komen.
Ja toch raar dat Steenbergen dan windkracht 5/6 heeft. Hopelijk bij ons ook 3/4 of Max 4/5Ja woon in bergen op zoom en gelukkig word wind kracht 3 a 4
Ah, kijk aan! Duimen maar dan inderdaad. Zitten niet pal aan de kust gelukkig. Sowieso maar op tijd de fik erin gooien vanaf een uur of 18u.Sterkte, dan zitten we in hetzelfde schuitje
Vertel waarom niet?De nieuwe ec is niet best![]()
Vind hem voor regio oost helemaal niet zo slecht eruit zien.De nieuwe ec is niet best![]()