Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja stop, sluit de hele boel maar. Niets meer aan doen.Als ik gfs aanhoud, en het schuift allemaal 6 uur sneller door dan is het noorden droog en weinig wind.
Sorry de laatste kilo net verkocht,bij de supermarkt op de hoekIs er nog iemand beschikbaar voor een peptalk?
Ben je aan de race kees?Iemand diareeremmmerssssss?![]()
Ben je aan de race kees?
Hier ook FrieslandVan mistig weer wat je niet wilt hebben met oudjaar gaan we naar stormweer met oudjaar hier in Friesland wat je ook niet wilt. Tjaaa ik weet t ook niet meer. Word denk ik echt de momenten timen
Vorig jaar was de voorspelling ook flink beroerd, maar was het om 0.00 uur hier echt prima te doen ... Het kan lokaal natuurlijk flink verschillenTjonge, 100 pagina’s vol aan entertainment pur sang! Alle gekheid op een stokje… Ik probeer nog steeds positief te blijven, maar die kaarten en grafieken blijven maar vervelend doenIs er nog iemand beschikbaar voor een peptalk?
please!!Als ik gfs aanhoud, en het schuift allemaal 6 uur sneller door dan is het noorden droog en weinig wind.
Wij moeten even heel hard gaan blazen. Dan waait het zo door naar 1 januari na 3:00.hier wordt nu windkracht 7 aangegeven voor 00:00, ik heb er echt geen zin meer in zo.
Ja man wil echt niet weer een jaar wachten, moet echt rampzalig zijn moet ik vuurwerk overhouden.Gewoon stoken, dan maar verwaaide effecten. Laat je feestje niet verpesten door het slechte weer. Vandaag was het ook genieten van het ophalen toch?