Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Regio RotterdamJij woont zeker niet aan de kust![]()
Ja ik ga ook geen 4 Bft zwabbergoudeffecten riskeren denk ik. Ziet er gewoon niet uit wanneer het goud niet strak en symmetrisch uit de burst komt.zie geen regen meer in de voorspellingen voor het Westland, maar nog wel harde wind..
Een dag later ziet het er een stuk positiever uit, hopelijk schuift het nog wat.
Stoken gaan we sowieso, maar de goudbakken, blijven dan weer in de opslag..
Zoals ik in het begin al aangafWeer terug naar licht wisselvallig?![]()
Mist met windkracht 5 hier lijkt mij onwaarschijnlijkAls ik buienradar moet geloven is het nu tot en met 31 december droog maar wel elke dag mistig![]()
Tja, windkracht 5 staat er nu in het positiefste geval en dat is best aardig.zie geen regen meer in de voorspellingen voor het Westland, maar nog wel harde wind..
Een dag later ziet het er een stuk positiever uit, hopelijk schuift het nog wat.
Stoken gaan we sowieso, maar de goudbakken, blijven dan weer in de opslag..
Windkracht 4 dus dan ook niet denkMist met windkracht 5 hier lijkt mij onwaarschijnlijk
Groningen is het dichts bij maar vaak ander weer dan hier (Zuid Drenthe). We gaan het meemaken!Windkracht 4 wordt voor het grootste deel van Nederland het meest waarschijnlijke. In het noorden windkracht 5 en in het noordwestelijk kustgebied + de Waddeneilanden meest waarschijnlijk windkracht 6. Kansen op 4 Bft op hoger liggen >80% in dit EC ENS.
Windstoten boven de 50 km/u zijn ook iets om rekening mee te houden. Zeker nu de kans daarop steeds serieuzer wordt.
In de onderstaande link kun je zelf een plaats kiezen, die het dichtst bij jouw regio ligt. En daarnaast de neerslagkansenverwachting bekijken. Ligt voor De Bilt (Utrecht) op zo'n 50% kans op regen tijdens oudjaarsdag, dat kan ook buiten de stooktijden liggen.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen-en-verwachtingen/kansverwachtingen
Dan zal het voor jou ergens tussen de windsnelheid voor Eelde en Twenthe in liggen.Groningen is het dichts bij maar vaak ander weer dan hier (Zuid Drenthe). We gaan het meemaken!
Met de hoeveelheid die er in Zoetermeer de lucht in gaat weet ik het niet zo zeker hoorMist met windkracht 5 hier lijkt mij onwaarschijnlijk