Richardus
VWC lid
Tevredenheid is afhankelijk van je eigen instelling, niet van het weer!Pas tevreden bij max windkracht 4, windkracht 5 is nog steeds vreselijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tevredenheid is afhankelijk van je eigen instelling, niet van het weer!Pas tevreden bij max windkracht 4, windkracht 5 is nog steeds vreselijk!
Nou, laat de wind nog 1 of 2 Bft afnemen en dan zitten we gebakken. De besteldrang neemt aardig toe bij het lezen van dit bericht!En ineens zijn de modellen weer om en in positieve zin; droog, weinig kans op mist maar wel bewolkt in een warme sector…4-5 Bft boven land, kust 6 Bft….zo doen GFS en ECMWF ( de hoofdmodellen) het hu en ze liggen beiden voor 90% op een lijn nu…
Zondag een flinke update
Precies dit! Alleen in 2020 hier vlak over de grens in Duitsland gestookt. Maar verder was het hier in Midden-Limburg de laatste 5 jaar prima te doen kwa stookweer. En de weersvoorspelling ziet er op dit moment ook geweldig uit voor regio Roermond..dit is echt per regio
2019 - prima gestookt
2020 - prima gestookt maar COVID dus cat 1
2021 - prima gestookt
2022 - veel wind, maar droog en prima gestookt
2023 - niet enorm veel wind prima gestookt
Amen!dit is echt per regio
2019 - prima gestookt
2021 - prima gestookt
Zit in Zuid Drenthe. Coronajaren, met vuurwerk verbod, was het weer goed dat weet ik nog wel. Maar sinds er geen vuurwerkverbod is, is het weer ruk. Genoeg kunnen stoken inderdaad maar het weer heeft bij mij grote invloed op de oud en nieuw beleving. Daarom vorig jaar, voor het eerst, vaak binnen gezeten terwijl ik normaal de hele avond/nacht buiten sta.dit is echt per regio
2019 - prima gestookt
2021 - prima gestookt
Niet, hangt af van hoe actief het neerslagfront is en nog belangrijker het tijdstip wanneer het over ons land trekt. Dit kan best op oudjaarsochtend/middag of nieuwjaarsdag zijn.Hoe vast staat die regen al?
Nou nog een beetje eraf aub.Wind blijft randje, maar ergste lijkt er vanaf
Kun je aub even uitleggen wat er met alu hoedje wordt bedoeld ?Heren, de spanning is echt begrijpelijk, die gaat hier ook door het dak. Maar er is nu meermaals gevraagd om alu-hoedjes achterwege te laten. Helaas blijven ze komen, hebben ze nu dan ook verwijderd. Er is genoeg gewaarschuwd, mochten we het weer zien gaan we tog een officiële waarschuwing geven, iets waar we absoluut geen zin in hebben, dus laten we het gezellig houden met z’n allen.
ik moest het ook googlen hahaKun je aub even uitleggen wat er met alu hoedje wordt bedoeld ?
Jij woont zeker niet aan de kustZelfs windy is zeer positief veranderd.
Van gisteravond windkracht 6 om 0.00 uur naar net boven windkracht 3
Nu maar hopen dat het in positieve zin blijft veranderen ipv negatief.