Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Herhaling van zetten dit... vorig jaar leek het ook helemaal de goede kant op te gaan en vlak voor de kerst kwamen de berichten dat het zou gaan regenen en waaien en nu gewoon weer... verheug me nu al weer op de verwaaide producten die totaal niet uit de verf komen.

Liever regen dan wind hoor

Uiteraard hoop ik ook dat het droog blijft, maar als het dan toch slecht weer moet zijn doe maar regen.. die wind van afgelopen jaar is helemaal niks .

Liefst wel gewoon even een flinke bak regen dan, en niet van die motregen die uren lang blijft vallen schijt irritant.
Dit jaar weer een andere stook locatie, ben benieuwd met de wind staan best wat bomen in de buurt.

1734889953793.png
Mocht dit het zijn dan is het echt geen ramp hoor, kan hier prima mee leven. Dit zegt Weerplaza en zij hebben over het algemeen best wel goed.
3.7mm is niet zoveel de helft daarvan valt terwijl je in je bed ligt te ruften

Wij moeten wat pallets klaar zetten voor een show. Die laat ik liever niet in de regen staan 😂
Vorig jaar vond ik de pluimen van het KNMI toch wel erg betrouwbaar, dus heb besloten me daar gewoon op te baseren dit jaar. En ik moet zeggen, die verschuiven nauwelijks. Ze verschuiven in elk geval zeker niet zo hard als de gemoederen in dit topic. Ik zie daar nog steeds een dikke 3bft staan, en idd neemt de neerslag kans ietsje toe, maar ik kijk gewoon naar het gemiddelde en die staat nog steeds op 0mm.
Hopelijk blijft die zo constant als dat ie de afgelopen dagen was, dan ben ik dik tevreden.

Windy geeft een positiever beeld met een luchtdruk van 1028 mbar en rustig droog weer. We wachten maar af...

Bekijk bijlage 1805579
Mocht dit het zijn dan is het echt geen ramp hoor, kan hier prima mee leven. Dit zegt Weerplaza en zij hebben over het algemeen best wel goed.
3.7mm is niet zoveel de helft daarvan valt terwijl je in je bed ligt te ruften
Ligt eraan waar je woont dan zou ik maar zeggen. Hier in t noorden een cijfer 4 precies op de 31ste. Het laagste ook nog eens in 14 dagen.

Bijlagen

• IMG_3903.jpeg
    IMG_3903.jpeg
    263,7 KB · Weergaven: 79
Vorig jaar Google aangehouden, voorspelde toe ook beter dan alle andere modellen, gaat koud worden

Bijlagen

• Screenshot_2024-12-22-19-05-55-434_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-12-22-19-05-55-434_com.android.chrome.jpg
    484,8 KB · Weergaven: 114
Lach me rot om alle paniek hier. Op tv bewijzen professionele meteorologen dagelijks dat het niet te doen is om het weer 2 dagen vooruit correct te voorspellen en hier zijn mensen die waarde hechten aan voorspellingen 10 dagen vooruit. 🫣 Ik kijk de 30e naar het weer en trek dan mijn plan. Je hebt er nul invloed op dus waarom jezelf nu al helemaal leip maken?

Lach me rot om alle paniek hier. Op tv bewijzen professionele meteorologen dagelijks dat het niet te doen is om het weer 2 dagen vooruit correct te voorspellen en hier zijn mensen die waarde hechten aan voorspellingen 10 dagen vooruit. 🫣 Ik kijk de 30e naar het weer en trek dan mijn plan. Je hebt er nul invloed op dus waarom jezelf nu al helemaal leip maken?
Ik volg dit topic elk jaar,(elk jaar weer geweldig spannend) en ik kan je vertellen dat de mannen hier het toch aardig accuraat kunnen voorspellen elke keer.
Dat er verschillen per woonplaats zijn dat is logisch,maar over het algemeen komt het toch heel erg overeen met wat hier voorspeld word.
Waarvoor ook mijn dank naar de personen die dit elke dag weer doen.

geen idee waar jij ziet dat het in de nacht valt hoor.
Bij buienradar geeft ie 7mm aan, maar kan nog niet zien per uur

Dit is weerplaza
Bekijk bijlage 1805583
leer de schema;s eens lezen, dan zie je wanneer wat valt. Die rode lijn onderin geeft aan wanneer het meeste valt. Dit geval een rechte lijn dus verdeeld over de dag. En dit is geen buienradar. Die laat ik sowieso buiten beschouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan