Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien naar jezelf luisteren. Van je laatste 20 post zijn er 18 in dit topic. Je krijgt nog een keer hartproblemen van de weersvoorspellingen joh.Niet te geloven, prachtig weer met de verkoopdagen en de 31e weer bagger weer met een bak regen. 3 jaar op rij winderig, regen en zacht. Je gaat bijna in complotten denken![]()
Hier ga ik ook niets annuleren, lekker stoken en genieten maar.
om die reden de coconut bounty en magnum p.i annulerenAnnuleren om het weer, moet niet gekker worden![]()
Tegenwoordig kan blijkbaar allesAnnuleren om het weer, moet niet gekker worden
![]()
als het tot 3 uur in de middag valt vind ik het goed hahahLiever regen dan wind hoor
Uiteraard hoop ik ook dat het droog blijft, maar als het dan toch slecht weer moet zijn doe maar regen.. die wind van afgelopen jaar is helemaal niks .
Ligt eraan waar je woont dan zou ik maar zeggen. Hier in t noorden een cijfer 4 precies op de 31ste. Het laagste ook nog eens in 14 dagen.Bekijk bijlage 1805579
Mocht dit het zijn dan is het echt geen ramp hoor, kan hier prima mee leven. Dit zegt Weerplaza en zij hebben over het algemeen best wel goed.
3.7mm is niet zoveel de helft daarvan valt terwijl je in je bed ligt te ruften
En dan nog maar 4mm neerslag, waarvan de helft in de nachtLigt eraan waar je woont dan zou ik maar zeggen. Hier in t noorden een cijfer 4 precies op de 31ste. Het laagste ook nog eens in 14 dagen.
Ik volg dit topic elk jaar,(elk jaar weer geweldig spannend) en ik kan je vertellen dat de mannen hier het toch aardig accuraat kunnen voorspellen elke keer.Lach me rot om alle paniek hier. Op tv bewijzen professionele meteorologen dagelijks dat het niet te doen is om het weer 2 dagen vooruit correct te voorspellen en hier zijn mensen die waarde hechten aan voorspellingen 10 dagen vooruit.Ik kijk de 30e naar het weer en trek dan mijn plan. Je hebt er nul invloed op dus waarom jezelf nu al helemaal leip maken?
leer de schema;s eens lezen, dan zie je wanneer wat valt. Die rode lijn onderin geeft aan wanneer het meeste valt. Dit geval een rechte lijn dus verdeeld over de dag. En dit is geen buienradar. Die laat ik sowieso buiten beschouwinggeen idee waar jij ziet dat het in de nacht valt hoor.
Bij buienradar geeft ie 7mm aan, maar kan nog niet zien per uur
Dit is weerplaza
Bekijk bijlage 1805583