Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
leer de schema;s eens lezen, dan zie je wanneer wat valt. Die rode lijn onderin geeft aan wanneer het meeste valt. Dit geval een rechte lijn dus verdeeld over de dag. En dit is geen buienradar. Die laat ik sowieso buiten beschouwing
ja ik snap dat schema niet, ik gebruik voor mn werk altijd buienradar en dan per uur vooral de mm dat is veel makkelijker.
Maar goed geen enkele weer app is het zelfde,

leer de schema;s eens lezen, dan zie je wanneer wat valt. Die rode lijn onderin geeft aan wanneer het meeste valt. Dit geval een rechte lijn dus verdeeld over de dag. En dit is geen buienradar. Die laat ik sowieso buiten beschouwing
Rode lijn geeft de maximum temperatuur aan. Heeft niks met neerslag te maken.

Goedemorgen,

Ik mail even om te vragen of ik mijn bestellingen kan annuleren.

Met vriendelijke groet,

Henk kooiloos.
Goedenavond Henk Kooiloos,

Bedankt voor uw bericht. Op dit moment is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Pas wanneer er zicht is op een droge jaarwisseling met windkracht 2 is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Op dit moment is dat niet aan de orde, regen en windkracht 4+ dus die vlieger gaat niet op.
Als u nog andere vragen hebt.. Ons niet bellen!

Groet,
Jan de Weerman

precies hier ook en daar beginnen we al mee zodra het schemer is.
Zeker waar, alleen mis ik dan toch net dat extra gevoel van het ''los gaan'' om middernacht. In de schemer beginnen is prima, maar compounds doe ik toch echt het liefst op het ''wouw'' moment.

Al die stress hier..heerlijk! Van paniekaanvallen tot het annuleren van bestellingen😂😂😂

Ik heb alle popcorn opgekocht bij de appie, die heb ik de komende dagen wel nodig bij het lezen van dit topic!

Hulde aan alle heren die verstand hebben van al die info omtrent weer!

Zoals Bob Marley zou zeggen…
Don’t worry about a thing, because everyting gonna be alright😘

Goedenavond Henk Kooiloos,

Bedankt voor uw bericht. Op dit moment is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Pas wanneer er zicht is op een droge jaarwisseling met windkracht 2 is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Op dit moment is dat niet aan de orde, regen en windkracht 4+ dus die vlieger gaat niet op.
Als u nog andere vragen hebt.. Ons niet bellen!

Groet,
Jan de Weerman
Vlieger gaat met 4+ bft wel degelijk op.

ja ik snap dat schema niet, ik gebruik voor mn werk altijd buienradar en dan per uur vooral de mm dat is veel makkelijker.
Maar goed geen enkele weer app is het zelfde,
Neerslag kun je nu sowieso nog niks over zeggen. Kun je pas een beetje inschatten vanaf de 29ste wanneer de korte termijn modellen beschikbaar komen voor de 31ste. Denk aan Icon, Harmonie en Arome.

Ga vooral zo door, gewoon jezelf even lekker knettergek maken. Deel je angsten, frustraties en zorgen. Vind het wel vermakelijk om te lezen zo vlak voor het moment suprême. Beter dan de nieuwsoverzichten van Google.

Moet zeggen dat ik persoonlijk wat meer wind heb dan regen. Met wind staat altijd iedereen wel buiten, met regen gaat iedereen tog sneller naar binnen.
Eens, al vind ik het altijd wel zonde van de effecten!! Maar met zn allen buiten staan hoort er toch gewoon bij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan