Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geef maar door wanneer je langs komt.Passewaaij...da moest ik ff opzoeken joh maar rest van namen daar in de buurt ook... Wadenoijen, Zennewijnen, Dreumel... Wat een regio joh, nooit ook vanuit Tiel rondje gefietst, komend voorjaar maar eens doenBetuwe is sws mooi dat weet ik
Kan iemand mij uitleggen waarom ik hier andere conclusies lees dan wat er staat op de grote weersites zoals weeronline en weerplaza?
Ik mag toch aannemen dat ze daar ook naar de kaarten kijken?
Ik zie namelijk precies tijdens de jaarwisseling relatief veel wind en erg veel regen.
Denk gewoon wat vertraging en afhankelijk welke modelken ze gebruijken, en hoe vaak die geupdate worden.Kan iemand mij uitleggen waarom ik hier andere conclusies lees dan wat er staat op de grote weersites zoals weeronline en weerplaza?
Ik mag toch aannemen dat ze daar ook naar de kaarten kijken?
Ik zie namelijk precies tijdens de jaarwisseling relatief veel wind en erg veel regen.
Zonder dat dit iets toevoegt aan de betrouwbaarheid geldt dit voor mij ook. Mijn vrienden en ik hebben twee jaar lang vuurwerk op zitten sparen wat we niet aan 5B wind wilden toevertrouwen. Ik neem aan dat er bijvoorbeeld ook goudbakken zijn blijven staan, ik ben misschien wel een optimist van nature, maar ik heb er goede hoop op dat we dit jaar eens met plezier kunnen stoken zonder al teveel zorgen. Maar goed: eens kijken wat er uiteindelijk van komt.Ik krijg er steeds meer vertrouwen in, dit wordt ons jaar. Wederom bedankt voor de updates hier!