Inderdaad wat een shitweer!Gelukkig is het vandaag geen 31 December![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad wat een shitweer!Gelukkig is het vandaag geen 31 December![]()
Het lijkt aardig op het weer van vorig jaar oud en nieuw. Dat verdienen we niet nog eens.Gelukkig is het vandaag geen 31 December![]()
Dan had ik een dik touw gekocht.Gelukkig is het vandaag geen 31 December![]()
Met dit weer? Oef... zou niet kunnen genieten danOngelofelijk dat we vorig jaar met dit weer gewoon hebben staan stoken. Als ik nu buitenkom denk ik nooit dat ik met zo veel wind wat af steek. En toch vorig jaar ook gewoon genoten. Het kan verkeren. Dit jaar moet het toch beter worden.
Hier in Drenthe ook. Paar x regen gehad maar redelijk tot goed weer. Tijdens jaarwisseling lichte miezer maar was niet irritant.Vorig jaar op de regen na echt een dikke avond gehad hoor, ook met deze wind. Hebben niet zo veel regen gehad in de regio waar ik woon.
Ligt aan de weerberichten maar die zijn altijd onzeker dus dit topic gaat ontploffen. (zoals het eigenlijk hoortWat ben ik benieuwd hoe dit topic zich gaat ontwikkelen. Ik hoop zo dat het met een paar pagina's gedaan is en dat iedereen rustig kan toeleven naar... maar ik ben er weer bang voor.