Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee. Onacceptabel.

Dit wordt de leukste topic let maar op! Klein laagje sneeuw, klein zuchtje wind en een heldere nacht met een tikje vrieskou. Met z’n allen dicht bij de vuurton en nog een slokje gluhwijn.

De gekkenhuis hier is altijd een hele beleving en de spanning is geweldig om te zien, maar aan de andere kant hoop je stiekem dat het niet zo'n gekkenhuis hier is want dan is het weer waarschijnlijk ook goed.

Laten we nou eens uitgaan van een heerlijk rustig weertje rond de jaar wisseling. Zo rond het vriespunt, helder, klein beetje wind. Het zal wel weer anders lopen maar ja, hopen mag.

Gewoon manifesteren met z'n alle. Lekker rustig weer. Van mij mag het lekker koud zijn.

Hmm ik zit zo te denken... afgelopen 2 jaar is in dit topic vaak geprobeerd perfect weer te manifesteren, waar helaas weinig van terechtkwam. Misschien moeten we dit jaar eens een storm met hagel en windkracht 10 wensen. Dan kan het sowieso alleen maar meevallen en wie weet wordt het prachtig weer. Reverse psychology of zoiets xD

Hmm ik zit zo te denken... afgelopen 2 jaar is in dit topic vaak geprobeerd perfect weer te manifesteren, waar helaas weinig van terechtkwam. Misschien moeten we dit jaar eens een storm met hagel en windkracht 10 wensen. Dan kan het sowieso alleen maar meevallen en wie weet wordt het prachtig weer. Reverse psychology of zoiets xD
of daar word dan wel naar geluisterd hahaha

Ha, ha, we gaan elkaar weer HELEMAAL gek maken….
Absoluut, dat is het minimale wat we kunnen doen. haha. Gewoon jezelf helemaal kapot stressen wat voor weer het wordt. Ik hoop weer op winkracht 5 minimaal , hoef ik niet te vegen en eindigen alle kartonnetjes een wijk verderop , helemaal keurig .

Haha, als we daar toch voor zouden kunnen tekenen! Heerlijk, zo'n koude gure wind, opwarmen bij de vuurkorf, klein briesje voor de rook en de temperatuur net onder het vriespunt boven een sneeuwdek...

De voorspellingen op dit moment voor mijn omgeving op 31 december zijn weer niet best. Zoals de laatste 3 a 4 jaar waren de voorspellingen zwaar schijt, maar op de avond van O&N zelf, was het over het algemeen goed te doen hier. Dus gaan we weer liggen stressen, of wachten we gewoon weer af tot op de laatste dag? Want de voorspellingen blijven tot de laatste uurtjes veranderen. Het blijft in ieder geval elk jaar weer spannend wat het weer gaat doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan