Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zei ik toch al? Laat je de voorpret en deze mooie dagen niet afnemen, ondanks het weer. Geniet van de laatste dagen van het jaar! Geniet van de afhaaldagen! Geniet van je collectie! En laat je vooral niet gek maken door het weerbericht! Stoken doen we toch wel, met of zonder paraplu!!!!Rustaagh aan wappies, ik snap dat jullie graag alles willen verklaren en openbaren, maar laten we het burgerlijk en oppervlakkig houden en het gewoon over het weer op 31 december en 1 januari hebben en niet de verdieping ingaan...
was vorig jaar ook alKerel wat een negativiteit zeg..
Mag ik een nieuwsitem van nu.nl niet doorsturen dan?
Je weet donders goed wat je suggereert, dus niet de onschuld uit gaan hangen nu. Nogmaals, richt lekker een wappie forum op dan kan de rest hier gewoon weer door gaan met het interpreteren van de modellen.Mag ik een nieuwsitem van nu.nl niet doorsturen dan?
Mag ik een nieuwsitem van nu.nl niet doorsturen dan?
Nu.nl laat weermanupulatie zien, maar ik mag dit hier niet delen? Apart. Maar mij hoor je niet meer hoor, ik ga lekker genieten van de laatste dagen van het jaar, de afhaaldagen, mijn collectie en het stoken. Ik heb er weer heel veel zin in!!!Je weet donders goed wat je suggereert, dus niet de onschuld uit gaan hangen nu. Nogmaals, richt lekker een wappie forum op dan kan de rest hier gewoon weer door gaan met het interpreteren van de modellen.
Verwijder het dan maar, ik laat alleen maar zien dat het weer gemanipuleerd kan worden. Als dat ook al niet meer mag. Ik zeg toch niet dat het hier in Nederland gebeurt? Beetje apart dit....Mits relevant, zoals bijvoorbeeld een weersvoorspelling voor de 31e, zeker. Maar niet in de context zoals deze nu geplaatst wordt.
Beetje om de bekende weg vragen zo. Lekker on topic en anders worden de berichten verwijderd![]()
Welke stad in het zuidwesten zit je?Ik zie het somber in. Gewoon een bak regen met windkracht 5/6 in het zuidwesten. Vorig jaar waren het tenminste buien, dus kon je nog tussen de buien door stoken. Nu is het 1 grote regen front en blijft het uren aan 1 stuk door regenen als ik de berichten mag geloven. Heb er gewoon geen zin meer in.
Gewoon langsgaan joh, zondag en maandag is het weer nog prima in regio Amsterdam. If you know what I am saying.Het ziet er voor hier in regio Amsterdam elke dag slechter uit. Staat nu wk5 voor in de avond, dat wordt weer een hoop vuurwerk opslaan ben ik bang. Ik ga iig niks extra meer halen, wilde eigenlijk nog langs vathorst, maar gezien de voorspelling sla ik dat helaas over.
GFS en ECMWF zien er voor nu inderdaad weer (relatief) goed uit. Timing timing timing, let's hope!Mini Update op basis van de GFS en ICON 18z en de nieuwe 00z:
De kaarten lijken wat beter te worden. Zijn de eerste runs dat de boel wat meer verschuift richting 1 januari. Het stormlaag blijft erin staan, maar lijkt dus wat te verschuiven. Nog een flinke slag om de arm, want die forse jetstream ligt gewoon in de buurt. Die kan eigenlijks vanaf de 29ste tot de periode van circa 3 januari 1 of meerdere randstoringen doen ontstaan. Er komt dus ergens wel een dag met storm volgende week. Das wel tamelijk duidelijk aan het worden. Voor nou op basis van GFS en ICON ziet het er dus iets beter uit.
Bekijk bijlage 1805977
Wind GFS 31ste je mag je handen dichtknijpen als dit zo blijft staan. Het is daarbij droog te noemen.
Bekijk bijlage 1805978
Vs 1 januari, dit moeten we niet hebben met oud en nieuwe. Het is de komende runs aankijken of het lekker blijft staan rond 1 januari. Het is wel een teken aan de wand. Dat we een onstuimige periode ingaan, en dat we keihard mogen gaan duimen.
Moeten wat meer runs overheen zeg maar, eer ik kan zien of zich dit voortzet. We komen langzamerhand ook al in de iets betrouwbaardere termijn.
Morgenavond een uitgebreide update van mijn kant.
Met groet,
Tatanka.