Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit. Vorig jaar heb ik fluit- en goudbakken binnen gehouden maar de ICB bv presteerde alsnog goed, net als de Temptation Willows. Het was 5bft en ik had net zo goed alles de lucht in kunnen jassen. Latje d'r onder om de boxen beetje schuin tegen de wind in te laten schieten, komt het alsnog boven m'n hoofd uit. En dat beetje regen...zijn jullie van suiker ofzo?!?! StokeeeeuuuhhhhWat een pessimisme hier. Gewoon geen goudbakken de lucht in stoken, maar rambakken die tegen een beetje regen en wind kunnen, zoals de full assault, break out, super flowers, 4 seisons. En bij windkracht 5 durf ik mijn immortal gold ook nog wel te stoken.
Ik laat mijn feestje niet verpesten door het weer, we gaan hier gewoon weer lekker stoken en dat met een plaatselijk vuurwerkverbod!!!! Laat je plezier niet afnemen door een beetje regen of wind, dat heb ik de afgelopen jaren ook niet gedaan. Wel jammer dat de goudbakken weer een jaartje extra mogen drogen, maar ooit gaan ze de lucht in!
En als het regent en waait, pak er gewoon een stormparaplu bij, dat deed ik vorig jaar ook. Ondanks het slechte weer, had ik een geweldig oud- en nieuw. Laat je die 8 uurtjes legaal stoken vooral niet vergallen door het slechte weer. We gaan er weer een paar mooie dagen van maken met ze allen. Geniet van de afhaaldagen, je collectie en natuurlijk van het stoken tijdens de laatste uurtjes van het jaar.
En misschien gek om te zeggen: Hoe vaak komt de weersverwachting uit? Ze kunnen met een raket naar de maan, maar het weerbericht voor morgen kunnen ze niet eens voorspellen.... We gaan het meemaken de 31ste.
Kortom; laat je niet gek maken, maar geniet van deze dagen. We mogen bijna eindelijk weer stoken na een jaar! En ik daar zoveel zin in!!!!
Ik zie het somber in. Gewoon een bak regen met windkracht 5/6 in het zuidwesten. Vorig jaar waren het tenminste buien, dus kon je nog tussen de buien door stoken. Nu is het 1 grote regen front en blijft het uren aan 1 stuk door regenen als ik de berichten mag geloven. Heb er gewoon geen zin meer in.
Weer terug naar licht wisselvallig?En ineens zijn de modellen weer om en in positieve zin; droog, weinig kans op mist maar wel bewolkt in een warme sector…4-5 Bft boven land, kust 6 Bft….zo doen GFS en ECMWF ( de hoofdmodellen) het hu en ze liggen beiden voor 90% op een lijn nu…
Zondag een flinke update
Ze leeft nog wel?Dit topic is emotioneel ontstabieler dan m'n ex.
En juist daar gaat het om. De details. Wel Frappant dat vorig jaar, en het jaar daarvoor, beetje hetzelfde weertype werd voorspelt en het kwam, helaas, ook.Maakt alleen maar duidelijk dat er tot zondag/maandag nog geen zinnig woord over te zeggen is. In grote lijnen wel duidelijk wat er op ons af komt, de grote vraag is hoe de details er op de dag der dagen uit gaan zien.
Now we’re talking..En ineens zijn de modellen weer om en in positieve zin; droog, weinig kans op mist maar wel bewolkt in een warme sector…4-5 Bft boven land, kust 6 Bft….zo doen GFS en ECMWF ( de hoofdmodellen) het hu en ze liggen beiden voor 90% op een lijn nu…
Zondag een flinke update
dit is echt per regioEn juist daar gaat het om. De details. Wel Frappant dat vorig jaar, en het jaar daarvoor, beetje hetzelfde weertype werd voorspelt en het kwam, helaas, ook.
Laatste keer ideaal weer was alweer 5/6 jaar geleden?