Laten we het hopen iddMisschien moet je daar nu nog niet zoveel waarde aan hechten…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen iddMisschien moet je daar nu nog niet zoveel waarde aan hechten…
Ik zie de lijntje vanavond opeens wel rap dichter naar elkaar toe trekken in positievere zin..De berichten lijken wat meer onze kant op te vallen. Gelukkig. We kunnen er nu nog steeds weinig over zeggen een week vooraf, maar deze berichten doen goed. Zal dit nog een bestelling gaan aanwakkeren?!
Ooooooh shit. Lets go!De berichten lijken wat meer onze kant op te vallen. Gelukkig. We kunnen er nu nog steeds weinig over zeggen een week vooraf, maar deze berichten doen goed. Zal dit nog een bestelling gaan aanwakkeren?!
Ooooooh shit. Lets go!
HahahahaGuess what's back bitchessszzz!!! De bestelbevestigingen in de email!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha
Lekker aan de borrel?Ooowww shit niemand maakt mij nog gek met die weersvoorspellingen. It giet oan!!
Lekker aan de borrel?![]()
Buienradar is veel positiever geworden voor het ZW van Nederland. Hopelijk word het nog windkracht 3 en dan is perfect. Donderdag 2 januari wel een bak regenHier word het alsmaar slechter op weerplaza. Cijfer 3 nu.
Was geweldig,eerst vuurwerk afsteken en daarna door naar megarave in de Energiehal![]()
Ik teken er voor, kijk maar niet naar Zoetermeer met windkracht 5 en mega veel regen op de 31e en 1e... we re fucked again hierBekijk bijlage 1805843
Buienradar zegt ineens windkracht 2