visvangst
VWC lid
bedankt!Topic is bij deze gesloten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bedankt!Topic is bij deze gesloten.
Update, motregen.Dan kan hij idd het weer voor ons live in de gaten houden
Tuurlijk..gewoon doenAaah reden om nog wat extra bij te bestellen!
Heb jij nog boxen met kooi gevonden dan??tijd vullen met kooien knippen hatssaaa hahhaah
gewoon gas op die lolly en stokeeuhh
Zekers, zijn er nog wel wat van hoor. Volgend jaar 0.Heb jij nog boxen met kooi gevonden dan??
jaa redelijk wat maar niet veel hahahHeb jij nog boxen met kooi gevonden dan??
Dat is wel eens voorgekomen een aantal jaren geleden...Heb nog nooit een serieuze storm meegemaakt op de 31ste. Maar zouden ze bij code geel/oranje/rood de afsteektijd oogluikend verplaatsen naar 1 januari? Anders ligt er wel heel wat vuurwerk in Nederland opgeslagen de rest van het jaar![]()
En, wel best wat wind, gauw 4-6 Bft met zacht weer uit het zuidwesten..als je pech hebt ook nog lage bewolking en motregen zoals nuNieuwe ec12 hoofdrun geeft me weer rust..
Bekijk bijlage 1805811
De isobaren liggen wel erg dicht bij elkaar. Dat betekent relatief veel wind. Positieve is wel dat de neerslag een stuk noordelijker is in deze nieuwe run.Nieuwe ec12 hoofdrun geeft me weer rust.. Blijft spannend!
Bekijk bijlage 1805811
Was dat niet in 2017? Toen waaide het volgensmij ook erg hard.Dat is wel eens voorgekomen een aantal jaren geleden...
2017 was die tering erge mistWas dat niet in 2017? Toen waaide het volgensmij ook erg hard.
Heerlijk topic dit verder. Gaat weer van links naar rechts. We gaan het allemaal wel zien. Ga mij er in ieder geval niet druk om maken. Heb er geen invloed op dus we accepteren het zoals het komt.
2017 was die tering erge mist