Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 1805780
Het is net goede tijden slechte tijden, nu is de gfs van 16.00 uur weer een stuk beter.
Graag zo laten. Aub.
Ik ben misschien snel tevreden na afgelopen jaren maar laat het maar af en toe regenen in ruil voor een klein beetje wind en 0 mist.Enige houvast is dat ze de regen 3 dagen vooraf vaak nog niet eens goed kunnen voorspellen.
En die andere momenten zeker Paul de Leeuw op de televisie kijken? Ik dacht het niet.. door weer en wind strijden die 8 uurtjes in het jaar!Komt goed gasten, er zullen die avond hoe dan ook mooie momenten komen om te stoken![]()
tijd vullen met kooien knippen hatssaaa hahhaahEn die andere momenten zeker Paul de Leeuw op de televisie kijken? Ik dacht het niet.. door weer en wind strijden die 8 uurtjes in het jaar!![]()
tijd vullen met kooien knippen hatssaaa hahhaah
gewoon gas op die lolly en stokeeuhh
Als je toch buiten moet slapen komt dit forum goed van pas.Ik heb zojuist tegen mijn vrouw gezegt dat ze maar zelf even de paprika moet snijden omdat ik eerst even 15 pagina's van dit mooie topic wou lezen. Nu moet ik buiten slapen... erg flauw
Dan kan hij idd het weer voor ons live in de gaten houdenAls je toch buiten moet slapen komt dit forum goed van pas.
wat zout er bij dan valt dat flauwe gedeelte een beetje meeIk heb zojuist tegen mijn vrouw gezegt dat ze maar zelf even de paprika moet snijden omdat ik eerst even 15 pagina's van dit mooie topic wou lezen. Nu moet ik buiten slapen... erg flauw
Tekenen en topic sluitenIn de nieuwe run van gfs valt het in de Oper precies goed.. windkracht 2 a 3 en droog in heel het land.