Het weer op 31 december en 1 januari

De goden hebben blijkbaar geluisterd. Hele avond dikke mist, en rond half 12 was het ineens weer helder! Kon alles perfect zien. Damn wat was ik blij :D

Woon in het zuiden en was gewoon te mistig. Je zag op een moment geen effecte meer in de lucht alleen zie je dat ze worden afgeschote in de cake zelf:S

ja, je hebt helemaal gelijk, woon in zuid limburg, was echt heel erg..
kon alleen je eigen cakes zien..

Begon hier richting twaalven toch weer wat nevelig te worden, gelukkig heeft het mijn vuurwerk niet verpest, was nog allemaal goed te zien.

Hier was het de hele avond/ nacht gewoon dichte mist.
Om 12 uur kon ik gelukkig nog wel wat potten afschieten omdat deze niet zo erg hoog gingen dus de effecten waren wel nog te zien.
De pijlen daar en tegen waren echt slecht te zien.

Ik kreeg tegen 21uur een telefoontje van een maat van me waarbij ik kreeg te horen dat er een gigantische mist zou opzetten tegen 24uur. Ik kon toen kiezen tussen nu gelijk mijn show schieten of wachten tot 24uur met het risico dat ik dan al mijn spul tot volgend jaar kan gaan bewaren. Heb maar geen risico genomen. Een goed besluit achteraf. Je zag niets meer hier.

Bij ons in limburg ook veel mist, maar rond 12 uur was het nog te doen. De potten enz heb ik allemaal kunnen zien, dit had nog beter kunnen zijn als we niet als eerste de 100k hadden afgestoken want dit bracht meer mist haha. Jongens die de pijlen maar laag hielden ;)

ja, je hebt helemaal gelijk, woon in zuid limburg, was echt heel erg..
kon alleen je eigen cakes zien..

Ik woon in Geleen, eigen cakes waren wel te zien en wat sier tot een meter of 60 en toen hield het ook echt op. Wel raar dat het de hele week niet mistig is geweest en alleen op oudjaarsdag!! :angry: das ieder jaar weer bah bah

Echt top weer gehad tijdens de jaarwisseling. Weinig tot geen mist, weinig wind en niet te koud (omgeving Nijmegen). Terwijl het de hele dag toch flink mistig is geweest. Maar naarmate de avond vorderde, trok de mist gelukkig steeds meer weg

Was overdag lekker mistig hiero, na 6en begon het beetje te waaien en trok de mist langzaam aan weg. Om 12en alles gewoon de lucht in kunnen schieten gelukkig!

In Zuid-Holland was er geen mist, vond het aardig goed. de gehele dag.

Alleen ja, half 1 in de nacht ging het een klein beetje regenen, maar dat hield al snel op

Hier in Goes(Zeeland) was er om 00:00 uur dichte mist. Na een aantal flinke cakes kon je de stoep aan de overkant, die grenst aan een parkeerplek, niet meer zien. Ik stak een cake af op die stoep en kon mijn familie etc. achter mij toen niet meer zien. Je begrijpt dus wel dat dit voor het vuurwerk zeer vervelend was. Met voornamelijk grote cakes hebben we wel een poosje gewacht toen echt de dichte mist weg was. Maar het bleef natuurlijk toch wat hangen. Zonde want de effecten leken dus minder... Een smetje op een fantastische oudejaarsdag. De beste tot nu toe. 1 die ik en mn familie nog lang bij zal blijven :) Totally Kaos was het op sommige momenten hehehehhe

Hier was het ook enorm mistig, jammer genoeg. Met enkele vuren erbij die in de straat branden was de overkant soms niet te zien. De blue pearl kon ik nog zien, maar de rocket boom pijlen waren niet meer zichtbaar. Een eind verderop werden er wat 5" siershells afgestoken en 4" salutes. Van de sier zag je soms helemaal niks en bij de meeste een gekleurde gloed maar geen effect, en van de salutes zag je alleen een flits in de lucht maar geen titanium boeket. Wat was dat een ***** avond zeg, ik had beter alles vanavond de lucht in kunnen laten gaan, want nu is het helder. Iedereen in de straat die siervuurwerk had stond enorm te balen.

Het was hier in zuid-holland fantastisch 'oud en nieuw weer'! Overdag grijs en sterk nevelig met vooral gedurende de ochtend ook mist met wat lichte (mot)regen, bij dit alles vrijwel geen wind. Heerlijk dat grauwe donkere weer zonder dat het tot stookbelemerende neerslag oid komt. Daarbij voelde het gewoon 'lauw' aan buiten na alle kou. In de middag nog even de zon gezien. In de avond en nieuwjaarsnacht wat nevelig (vlak na 00:00 zelfs even kort wat mistig) maar ideaal stookweer met wederom weinig wind en lekkere temperaturen waarbij alle effecten prachtig tot hun recht kwamen :D. Dit jaar was zowel qua weer als qua vuurwerk zoals oud en nieuw hoort te zijn!

in breda was het rond 8 uur zeer mistig!
om 12 uur was de mist alweer een stuk minder! het vuurwerk was redenlijk te zien! rond de klok van 1 trok het helaas helemaal dicht!

hier was het vervelend
zeer slecht weer en heel veel mist.
2 huizen verderop staken ze een pot af en die zag je al niet meer.
jammer dus.

Laatst bewerkt:
In den Bosch trok de mist rond 2100 weg, en die bleef weg.
Van 0000-0030 was het wel mistig, maar dan steek ik toch niet af.

Op de dooi na (en dus natte troep van de smeltende sneeuw) was het hier behoorlijk goed weer. Zo'n beetje de enige "mist" kwam van het vuurwerk zelf, maar alles was prima te zien :D.

Back
Bovenaan