Het weer op 31 december en 1 januari

k gebruik altijd deze site:
www.yr.no
boven in de balk je woonplaats in type
vervolgens op time for time drukken en je ziet een mooi beeld van het weer...
super accuraaat
voorbeeld: werd bij ons x regen voorspeld rond 12 uur, 5minuten later regen..
aanrader dus!!

Laatst bewerkt:
Op dit moment schijnt hier al heel de dag volop de zon, als het morgen net zo'n feest is:wink:
Maar dat zal wel niet gebeuren denk ik zo... We wachten maar af wat het morgen doet.

Hier is het maximale zicht nu 30 meter, echt hier word je vrolijk van hoor jongens.

We bouwen een feestje, woehoe!

:mad:

Tot nu toe is het weer hier in het noorden nog goed. Het is wel erg koud en het ijselt er nu. Maar voor de rest zijn de omstandigheden goed :D

Niet koud hier, +2 gok ik, en goed zicht, perfecte weer voor de 30e :D

@Katwijk aan de kust :P

Morgen:
Max: 7 °C
Min: 3 °C
Wind: 18 km/u
Kans neerslag: 13%
Hoeveelheid neerslag: 0 mm

Het klinkt raar, maar ik kan er absoluut niet tegen als de zon schijnt tijdens de jaarwisseling. Het gaat voor mij niet samen, het moet een beetje donker zijn. Voor de rest is het hier in Amsterdam wel lekker.

Piet voorspelt net voor morgen in het zuiden mist.
Hoop dat het hier meevalt, anders gaan er alleen wat knalpotten de lucht in en wat goedkoop spul. Bewaar de rest dan wel voor volgend jaar.
Heb al 1x met mist afgestoken en je hebt er dan totaal geen plezier van.
Affijn laten we het beste ervan hopen.

Vanmiddag zag ik vanuit de trein dat het zicht tussen 's Hertogenbosch en Utrecht zeer beperkt is vanwege dichte mist. Nu heb ik hier (Zeist) gewoon weer normaal zicht. Voor morgen wordt wel weer mist voorspelt in het Zuidoosten van het land, zoals Gygabyte al aangeeft.

Doordat het weer relatief rustig is qua wind.. en de grond vrij vochtig is (lees: sneeuw resten, veel water in de grond) is de kans op mist vorming in die gebieden vrij groot.

Doordat er bijna geen wind is blijft die vochtige lucht dus hangen en kan er daar door gemakkelijk mist ontstaan

Back
Bovenaan