Het weer op 31 december en 1 januari

Ja ik klap het raam open en hier in Den Bosch is het helemaal dicht, mist mist mist.
Hopelijk trekt het nog weg.

Ja ik klap het raam open en hier in Den Bosch is het helemaal dicht, mist mist mist.
Hopelijk trekt het nog weg.

Je eigen niet gelijk druk maken kerel. Is vaker vroeg op de ochtend. En meestal trekt het dan vanzelf weer weg. En het kan beter nu mistig zijn dan tijdens de jaarwisseling :)

Toen ik net wakker werd was het helemaal helder buiten, de maan en sterren kon je nog gewoon zien. Nu kijk ik 20 minuutjes later weer en zijn er allemaal donkere wolken :| Toch maar even buienradar raadplegen.

Grtz

ziet er goed uit hier in ossendrecht (bergen op zoom).
licht bewolkt geen mist geen ijzel en bijna geen sneeuw meer.

Hier is de mist redelijk weg en het is wat grijzig, het is ook nog half donker dus nog heel even afwachten en ik weet meer. Ik zie het wel redelijk positief in, straks misschien wat regen en mist, maar ik ga ervan uit dat dat vanavond allemaal voorbij is.

Komt goed jongens, in de morgen is er altijd mist. Vandaag breekt het zonnetje weer aan en vannacht is het zo helder als maar kan!

Niet slecht weer; windstil (maar die trekt nog aan vanavond), half bewolkt en droog. Maar de dooi treedt mij een beetje slecht getimed in: ipv de perfecte ijsbaan in de straat voor tollen en grondbloemen, is dat nu een vieze natte drab :( en helemaal schoongedooid is het ook nog niet. Da's een bummer; verder ziet het er nog goed uit, geen mist, storm of stromende regen :)

wij hebben hier een dikke mist hangen:( Ik hoop echt dat dit nog weg trekt anders gaan de cakes mooi de volgende dag de lucht in!!
zometeen beginnnen!!

Mistig regio Almere. De mist zal nog wel optrekken naarmate de dag vordert, maar ik hou mijn hart vast als de donker weer intreedt. Krijg nare dejavu gevoelens van een jaar of 3 geleden. Maar, blijf positief gestemd. Het moet goed komen :)

Groningen is redelijk geniaal weer nu. Zo goed als geen wind, bewolkt maar geen belemmerd zicht, en met 2 graden voelt het bijna lauw aan buiten in vergelijking met de voorgaande dagen. Als het zo de rest van de dag blijft, ben ik een happy camper --> :)

Het gaat ook echt alleen maar harder miezeren hier, en de stoepen zijn ook nog eens spekglad. Alsof ze het er om doen!:p

Hier mist, maar dat vind ik in de ochtend nog niet zo hinderlijk. Het trekt vanmiddag weg en vanacht word het wel bewolkt maar niet veel regen oftewel lekker knallen!

Een voordeel van dat het front hier al zo vroeg langs is gekomen, is dat het hier nu ook al opklaart :) Strakblauwe lucht! Nog wel drab op de straat, maar daar doen we 't maar even mee. Ik duim dat de wind zwak tot matig blijft, denk dat er geen excessen daar in zijn; dan is het duimen dat er vanavond geen mist optreedt door smeltende sneeuw... laat het vanmiddag allemaal maar mooi weggedooid zijn!

Back
Bovenaan