Het weer op 31 december en 1 januari

Als het de 29e nog steeds zulke *** sneeuw ligt op mijn stookplek, dan ga ik er maar is langs met een bezem. Want wil daar echt geen last hebben van rotte sneeuw.

Zolang er nu maar niet teveel bijvalt, komt het helemaal goed heb ik het idee!

De meeste fietspaden wegen en grote pleinen zijn wel aardig opgeruimd en gestrooid. Dus komt wel goed als het nu maag niet gaat regenen enz.

dit is het weer bij mij in de buurt

2 graden
59 procent kans op regen
3 mm neerslag
16 kmu windsnelheid

kan beter vooral de regen. temperatuur is wel oke

Het weer is te onvoorspelbaar op het moment, elke dag geven ze weer dooi op. Uiteindelijk is het grotendeels van het land steeds weer onder nul.
Beter houden we het ook onder nul, aangezien regen ( vaak bij +) wel het laatste is waar ik op zit te wachten.

bij mij is het weer nogal wisselvallig op het ene moment staat op buienradar 3mm 87%
en op het andere moment 0,8mm 37% :S

Tot nu toe is de weersvoorspelling goed:

Windkracht 3 zuidenwind
25% kans op neerslag, en 0 mm neerslag.
Max 3 graden Celsius en minimaal -1 graad Celsius

Nu maar hopen dat de sneeuw weg is, en ander verkassen naar een andere plek.

ik hoop ook dat de sneeuw voor die tijd weg is
anders moet ik verkassen en daar heb ik geen zin in.
maar wat ik nu zag zijn er paar dagen dooi voor dat zou heel mooi zijn

Hier (den bosch) ligt weer een heel pak erbij.
Heb er geen vertrouwen in dat het weg is op oudjaar.

Het weer is te onvoorspelbaar op het moment

Ze weten nog niet hoe het gaat worden inderdaad.
Fifty-fifty of de dooi doorzet of dat de kou aanhoudt.

Heb zelf liever de kou. Lekker harde ondergrond, geen smeltzooi.
En liefst weinig tot geen neerslag in elk geval.

De voorspelling van het weer hier:
Max. temp. 5 °C
Min. temp. 3 °C
Windkracht 17 km/u
Regenkans 58%
Regen in mm 2.6 mm

Ziet er opzich wel goed uit, het is tenminste niet erg koud!

Weeronline zegt dat het bij mij in de buurt morgen gaat dooien :) Hopelijk wordt het een sneeuwvrije jaarwisseling..

Weeronline zegt dat het bij mij in de buurt morgen gaat dooien :) Hopelijk wordt het een sneeuwvrije jaarwisseling..

Dat zou fantastisch zijn. Hier is de straat voor mn huis aardig schoon maar ik heb toch echt veel liever dat alle sneeuw weg is. Dan heb je wat meer ruimte. Laten we het hopen ! :D

Denk dat er weinig kans is op dooi, en ik reken er dan ook zeker op dat er sneeuw ligt met oud en nieuw.

Tsjaah, word sneeuwscheppen of sneeuw vrije plekjes zoeken.

Morgen gaat het 1 a 2 graden dooien heel mischien, maar er ligt zo'n dikke laag dat dat nooit weg is, aangezien het na het weekend weer volop gaat vriezen.
Bovendien valt er vanmiddag en vanavond nog een pak bij.

Morgen gaat het 1 a 2 graden dooien heel mischien, maar er ligt zo'n dikke laag dat dat nooit weg is, aangezien het na het weekend weer volop gaat vriezen.
Bovendien valt er vanmiddag en vanavond nog een pak bij.

Dat bedoel ik, hier ligt er een super dik pak sneeuw. Dat kan nooit weg zijn met oud en nieuw, vooral niet omdat er tussen door nog gaat sneeuwen en nog gaat vriezen. We mogen van geluk spreken als het meeste weg is!

Back
Bovenaan