vuurwerkgekkie
VWC lid
Als er ijs ligt is altijd wel leuk, het mag van mij best koud zijn zolang het maar niet waait! Dan vriezen je vingers er af

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lolIjzel, windkracht 8, -9 graden, hagel en een dikke mist![]()
Jongens, mannen, dit topic gaat niet over het weer dat je wilt hebben op de 31e maar het is een weersverwachting topic waarbij we vooruitkijken naar de dag der dagen....![]()
Ik verwacht dat het een dag wordt met witte bewolking, temperatuur van 8°C, weinig wind, geen mist, geen regen of andere neerslag en geen sneeuw of natte troep die er ligt van voorgaande koude dagen. Hopelijk komt mijn verwachting uit, het zou het ideale weer zijn.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/donderdag 23 december tot en met donderdag 30 december
60% kans op aanhoudend rustig maar koud winterweer, met temperaturen onder normaal en 40% kans dat het na de Kerstdagen zachter wordt met temperaturen rond normaal.
Jongens.,ik hou me voorlopig rustig op dit forumdeel, aangezien twee dagen vooruit kijken al een erg moeilijke zaak is op dit moment. de pluim springt ook als een jumping jack, niet normaal meer....heb dat zelden meegemaakt....vooruitkijken is natuurlijk leuk maar heeft op dit moment voor mij totaal geen zin...![]()