Het weer op 31 december en 1 januari

Mijn ideale weersverwachting is een beetje wind net genoeg dat rook snel weggaat en er geen mist is. De temperatuur moet onder vriespunt liggen zodat als er neerslag is het geen regen is. Er moet geen sneeuw liggen want in sneeuw klinken zelfs de hardste knallers als minirotjes. Er moet wel ijs liggen want het is altijd leuk om vuurwerk onder het ijs te doen :devil:. Nou ja, simpel gezegd dus geen neerslag en het moet onder het vriespunt zijn.

voor mij geld eigenlijk wat iedereen het liefste wil, geen mist ong -5 graden en een slordige windkracht 3

moah, windstil is ook niks..

gewoon af en toe een zeugje wind..

wel lekker donker bewolkt..
dus geen zon, dat pas bij oud en nieuw vind ik..

als het maar niet regent/sneeuwt oid.

Jongens, mannen, dit topic gaat niet over het weer dat je wilt hebben op de 31e maar het is een weersverwachting topic waarbij we vooruitkijken naar de dag der dagen....:cool:

Jongens, mannen, dit topic gaat niet over het weer dat je wilt hebben op de 31e maar het is een weersverwachting topic waarbij we vooruitkijken naar de dag der dagen....:cool:

Ik verwacht dat het een dag wordt met witte bewolking, temperatuur van 8°C, weinig wind, geen mist, geen regen of andere neerslag en geen sneeuw of natte troep die er ligt van voorgaande koude dagen. Hopelijk komt mijn verwachting uit, het zou het ideale weer zijn.

Ik verwacht dat het een dag wordt met witte bewolking, temperatuur van 8°C, weinig wind, geen mist, geen regen of andere neerslag en geen sneeuw of natte troep die er ligt van voorgaande koude dagen. Hopelijk komt mijn verwachting uit, het zou het ideale weer zijn.

Dat zou ideaal zijn inderdaad. Zo zou ik het zeer graag zien ...

Het weer van vandaag moet het echt niet zijn. Bakken vol regen. Bah !

donderdag 23 december tot en met donderdag 30 december
60% kans op aanhoudend rustig maar koud winterweer, met temperaturen onder normaal en 40% kans dat het na de Kerstdagen zachter wordt met temperaturen rond normaal.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

15DAAGSE_06260_NWT.png

eps_temppluim_06260.png

eps_neerslagpluim_06260.png

eps_windpluim_06260.png

morgen komt Oudjaarsdag zichtbaar! Maar ik kan je vertellen dat die pluimen 2x per dag veranderen als een gek...dus je moet je er helemaal niet blind op staren, onbetrouwbaarder op termijn langer dan een week kan bijna niet. Langer dan een week vantevoren valt er sowieso niks zinnigs over één dag te zeggen. Een trend kan zich in de loop der tijd wel duidelijker gaan aftekenen. Dat is wat we hier in de gaten kunnen gaan houden.

Nou het wordt spannend, deze pluim geeft aan dat het net vanaf de 31ste weer warmer wordt, maar het blijft wel lang door. Nu maar hopen dat de kou blijft, betekent vaak wat stabieler weer.

ensemble-tt6-wageningen.gif

ensemble-rrrcum-wageningen.gif

Jongens.,ik hou me voorlopig rustig op dit forumdeel, aangezien twee dagen vooruit kijken al een erg moeilijke zaak is op dit moment. de pluim springt ook als een jumping jack, niet normaal meer....heb dat zelden meegemaakt....vooruitkijken is natuurlijk leuk maar heeft op dit moment voor mij totaal geen zin...:wink:

ik hoop geen regen en sneeuwval of regen, koud maakt me geen reet uit zolang mijn cake's maar mooi te zien zijn en de effecten niet ''weg waaien'' vind ik het best

Jongens.,ik hou me voorlopig rustig op dit forumdeel, aangezien twee dagen vooruit kijken al een erg moeilijke zaak is op dit moment. de pluim springt ook als een jumping jack, niet normaal meer....heb dat zelden meegemaakt....vooruitkijken is natuurlijk leuk maar heeft op dit moment voor mij totaal geen zin...:wink:

Komt toch omdat de stroming voornamelijk vanaf de Noordzee komt?

Back
Bovenaan