Het vuurwerkverbod is kut!

Mooi he je ziet ze nu een voor een terugkrabbelen voor iets waar wij al lang voor gewaarschuwd hebben. Zou met echt kapot lachen als het gewoon weer overal los gaat.
Succes gegarandeerd, jij gaat je kapot lachen! Mijn advies: hou jezelf heel en geniet ervan!

Gisteren was er een dorpsevenement met veel lokale buurtfeestjes. Mooi om te zien hoeveel vuurwerk er s avonds nog de lucht in ging.

Het vuurwerkverbod is kut, blijft kut en zal altijd kut blijven. Maar ik hoop dat de burgelijke ongehoorzaamheid over dit onderwerp nog vele jaren zal blijven.

Je ziet steeds meer berichten over de onuitvoerbaarheid van de wet. Je kan er op wachten dat ze gaan proberen de uitzonderingen er helemaal uit te halen ...

Dit hebben ze van te voren zo met elkaar bekokstooft. Eerst even een paar voorwaarden stellen waaronder het vergunning verlenen voor een vuurwerkshow door verenigingen zodat ze die wet er doorheen konden drukken en het leek alsof ze een alternatief boden en dan vervolgens de burgemeesters geen vergunningen laten verlenen.

Ook vind ik het kunstig dat ze nu al kunnen bepalen dat er aan de voorwaarde "handhaving" voldaan kan worden zonder dat er ook maar 1 jaarwisseling met een landelijk vuurwerkverbod is geweest, lijkt mij dat ze zoiets pas NA de jaarwisseling beter kunnen beoordelen.

Laatst bewerkt:
Man man man, als je hoort/ziet in die korte lokale k#tpromo video's wat er aan vuurwerk ingeleverd wordt... Denk dat menig vuurwerkveteraan/vuurwerkmuseumdude een traantje weg pinkt.

Nog zoiets, de museumcollecties zijn straks ook "zwaar verboden" door deze idioterie. Terwijl we allemaal weten hoe """""risicovol""""" zo'n oude kanonslag is.

Man man man, als je hoort/ziet in die korte lokale k#tpromo video's wat er aan vuurwerk ingeleverd wordt... Denk dat menig vuurwerkveteraan/vuurwerkmuseumdude een traantje weg pinkt.

Nog zoiets, de museumcollecties zijn straks ook "zwaar verboden" door deze idioterie. Terwijl we allemaal weten hoe """""risicovol""""" zo'n oude kanonslag is.
Zeker zelfs poeting is aan het trillen in zn bed als hij het woord kanonslag hoort.

Back
Bovenaan