Het vuurwerkpunt Filmpjes topic!

Dit is een ingezonden filmpje Danny, en op decibel was ik al om half 11 weg, dus het einde heb ik helaas niet mee kunnen maken haha:p

Update: 29 september 2012Filmpje uit de oude doos doos. Foto compilatie dateerd uit 2009-2010.
Vuurwerkpunt wil de anonieme inzenders nog nadrukkelijk bedanken voor het inzenden van de foto's

Kerstfoto's heb ik er zelf even tussen gezet om de oudejaarssfeer nog meer naar boven te brengen.
Met vriendelijke groet

Het vuurwerkpunt team

Ik heb ook nog aardig wat vuurwerkpunt filmpjes gevonden op een oude computer die ik op zolder had liggen, deze zijn van 2005 en ouder... zitten mooie tussen.
Maar ik had begrepen dat ze van vuurwerkpunt deze filmpjes liever niet meer willen posten.

Ik heb ook nog aardig wat vuurwerkpunt filmpjes gevonden op een oude computer die ik op zolder had liggen, deze zijn van 2005 en ouder... zitten mooie tussen.
Maar ik had begrepen dat ze van vuurwerkpunt deze filmpjes liever niet meer willen posten.

De meeste filmpjes zijn nog gewoon in ons bezit, alleen heb ik nog geen tijd gehad om deze allemaal te uploaden :wink:

Omdat het zulk lekker winterweer is vandaag en de eerste maand er alweer bijna opzit een update.
Een collega freak was zo vriendelijk om zijn nieuwjaarsviering in 2009/2010 te filmen en met ons te delen.

LET OP: BEELDEN TONEN VUURWERK VAN DERDEN!

LET OP: BEELDEN TONEN VUURWERK VAN DERDEN!

Vandaag maar weer is een filmpje uit de oude doos geupload. De trailer van 2004-2005
Blijft toch een gave trailer :)

Edit: Nog een filmpje uit de oude doos geupload(2004-2005)

De jw306 van Jorge fireworks

Laatst bewerkt:
Heb nog 4 filmpjes uit de oude doos geupload (jaarwisseling 2004-2005) de komende tijd zal ik er nog meer uploaden deze kun je allemaal terug vinden op ons youtube kanaal. klik hier

100 sh Celebration thunder [Kruiterij]

100 sh assorted swallow [Kruiterij]

100 sh gold with thunder [Kruiterij]

JW101 Silver Swallow [Jorge]

En nog maar een update dan! Een 4 inch shell van Lidu:)

Edit: Nog een filmpje van een 4" lidu shell toegevoegd

Laatst bewerkt:
En we beginnen de maand juli weer met een update, dit maal een ingezonden filmpje van 3x 4 inch thunderstorm salute van lidu. Helaas stopte de camera man te vroeg met filmen waardoor de nagalm niet helemaal goed overkomt. Maar nog steeds de moeite waard om even te kijken.

Update: ingezonden filmpje van een 6 inch shell van xplode fireworks. Effect: Red crossette
Filmpje is niet van super kwaliteit, gefilmd met een foto camera

Zoals ieder jaar hebben we ook in 2013 van diverse leden foto's toegezonden gekregen om een leuke compilatie te maken. Dit jaar bestaat de compilatie van veel consumenten producten van onder andere: Original fireworks, salon roger, jorge fireworks en dynasty. Ook staan er diverse foto's tussen van profspul zoals Blokken, shells, lawinepijlen en knallers.

Namens vuurwerkpunt iedereen hartelijk bedankt voor het inzenden van de foto's. We hopen dat jullie ons youtube channel ook in 2014 weer zullen volgen.

Tot slot willen wij alle leden van vuurwerkcrew nog de beste wensen, wensen voor 2014

Vuurwerkpunt

Ziet er goed uit Dennis!
Heb je ook films gekregen van de producten of dat niet?
In elk geval, die hard freak jij, ik ben benieuwd naar nieuwe video's of dergelijke!
Zie jou sowieso wel weer een keer bij een showtje he!

Ook al worden hier niet vaak updates meer vermeld ons YouTube account word nog regelmatig geupdate.

Zo zijn er de afgelopen tijd diverse ingezonden filmpjes geupload van blokken, shells maar ook van nederlands consumenten vuurwerk.
Houd ons account dus in de gaten :)

Hier onder enkele voorbeelden

150 sh assorted cake 2 Sunshine fireworks

3 minuten blok Sunshine fireworks

Voor nog meer filmpjes ga naar https://www.youtube.com/channel/UC1-UiYQeq5AYSl3BLh5U4kQ

Back
Bovenaan