Het vuurwerkpunt Filmpjes topic!

Wel een beetje pijn in de nek van het omhoog kijken ja :wink:
Belgie is gewoon heerlijk qua shows. Als je van korte afstanden houd moet je volgende week woensdag naar grobbendonk gaan, wat dat betreft een aanradertje :D
Ik ben er iig bij.

Ook vuurwerkpunt gaat weer starten met het posten van video's. Eerst nog wat shows later diverse O&N films.

Nog een lekker showtje van vorig weekend. Ditmaal in Burcht. Max 6"
O.a shells van ZINK (in het begin) VULCAN (6" goud), Jorge blokken, Weco salutes. En een heerlijke rij met 3" mines op het einde. Lekker knallen weer.

Vanavond zijn wij te vinden in Sint Niklaas en Aartselaar, beide schijnen ook aanradertjes te zijn.

Nieuwe film!
Ditmaal kermisvuurwerk in Grobbendonk. Lekkere Katan blok(ken)op het eind.
Knetterharde salutes voor een blok.

En hierbij de beelden van het vuurwerkshowtje in Aartselaar. Beetje wazig int begin.
Leuke verassing met een paar dikke italiaanse shells, mooie blokken en mooie grote finale. Beetje kort maar ik heb het er graag voor over om van zulk mooi spul te genieten in alle rust in een doodlopend straatje daar. Geniet ervan zolang het kan.

Grote update met een aantal films van gisteren avond. Ben dit keer de wijk in gegaan en veel mooi spul kunnen filmen. Ook een aantal eigen cakes gefilmd o.a jackhammer, colorfull clouds, rumble in the jungle, die volgen nog

Komende tijd weer nieuwe filmpjes. Oa een aantal mooie oud en nieuw films.

Hier stukje van een show in zoutelande.

Elff creature of the underworld cake

Trueno nr 4 van gironina

Dit jaar een correfoc meegemaakt op vakantie, heel leuk om mee te lopen. Was ook nog een afsluitend showtje, die moet ik nog even renderen.

Back
Bovenaan