Het hengelsport topic

kent er hier iemand nog een leuk vis vakantie plek
ik wil graag met me neef in sep een weekend gaan vissen dit hebben we nog niet kunnen doen omdat hij aan een hernia geopereerd is
ik zoek een huisje ( hij moet nog regelmatig plat liggen )aan een mooi water waar we met de feeder en karp hengels kunnen zitten

bedankt

ik wil graag met me neef in sep een weekend gaan vissen dit hebben we nog niet kunnen doen omdat hij aan een hernia geopereerd is
ik zoek een huisje ( hij moet nog regelmatig plat liggen )aan een mooi water waar we met de feeder en karp hengels kunnen zitten

bedankt

Tolplas, leuk om met de feeder te zitten. Zit genoeg (kleine) karper tot een pondje of 15

bedankt

Roompot, Beekse Bergen.

Op veel van dat soort vakantieparken heb je huisjes die rechtstreeks aan het water liggen.

Na hard werken, veel uren draaien, eindelijk een mooie kanaalbak kunnen vangen.

v80n7b.jpg

nycy1f.jpg

Laatst bewerkt:
Iedereen gestopt met vissen?! Hehe :p

Heb zelf aardig veel gevist en goed gevangen, helaas geen uitschieters of spiegels (ja die zijn vrij zeldzaam hier).

Denk dat veel mensen met vakantie zijn..

Ga nog regelmatig en vang best redelijk. Laatste tijd veel op het kanaal....

Volgens mij zijn de vissen ook op vakantie... afgelopen weken een paar x geweest maar iedere keer weinig succes :p

Ben gestart met de method feeder, echt gave harde aanbeten krijg je. Weer eens wat anders ��

Ff een rare vraag: waarom beginnen over vissen op een vuurwerk forum?

allereerst omdat het kan. Daarnaast omdat het onder junktalk valt. Dus dat betekent dat het niet gerelateerd is. Daarnaast zijn er een aantal leden van het forum ook actief in de visserij en is het dus leuk om af en toe je vangsten en ervaringen te delen.

greetzzz

Zal hier eens updaten. Mijn herfst en winter visserij loopt behoorlijk na een vreselijke ***** periode.

Van de zomer geconcentreerd op een putje maar ik heb daar losschieters gehad, ongekend zoveel.
De manier hoe die beesten azen was niet te doorgronden.

Heb mooie vissen mogen vangen op het keiharde putje en 2 zelfs midden op de dag.
Totaal niet gewend op dat water maar hij schoot niet los en zat toch echt in mijn netje.

360.jpg

360.jpg

In de nacht ben je bijna wel verzekerd van vis daar maar de topvissen wouden er niet uit komen.
Die dames hebben het spelletje duidelijk door.

360.jpg

360.jpg

Hier een vis van het oppervlak in paar oude waterzuiveringsbakken haha.
Wat een visserij was dat :p

360.jpg

Nieuw aas, nieuw systeem en een nieuwe stek doen mijn visserij weer even opleven, want de zomer en begin herfst verliepen zo dramatisch, dat ik bijna de handdoek in de ring wilde gaan gooien.
Zit nu in een stadspark te vissen met hooguit 30 visjes in het bestand op een vrij groot parkwater.

2 nachten voer en een uur vissen en ik had 1 van de topvissen van het watertje.

360.jpg

2 weken later weer even een nacht voer erop en de tweede topvis kwam eruit haha.
Wederom in anderhalf uur vissen terwijl er een kerel al 24 uur zat te blanken.
Gelukkig had die geen zicht op mijn stek dus ik had ook niks ;)

360.jpg

Gisteren weer even gaan zitten en na 2 uur kreeg ik een snoeiharde run.
Pak mijn hengel op en weer een losschieter :(
Balen natuurlijk dus de hengel er snel weer in.
De hengel lag nog niet in de steun en ik hoor een terugzakker op mijn andere hengel die iets verder ligt haha.
Ondanks een vergalde rug en borstvin gaf dat beest nog een gevecht van 20 minuten haha.
Hij bleef maar zwemmen en liet mijn alle hoeken zien.

360.jpg

Heb dus in respectievelijk 12 uurtjes vissen al 10% van het bestand in mijn net.
De rijen en 30er spiegel staan nog op de verlanglijst :p

Wat nieuw aas wel niet kan doen met je visserij.
Ik spreek niet graag over wonderballen maar dit komt er wel degelijk in de buurt.

Ik ga de winter lekker doorknallen!!!

Ik wens jullie allemaal een fijne Decembermaand, fijne kerst en een voorspoedig uiteinde.

Back
Bovenaan