MichelWRX
VWC lid
Zal hier eens updaten haha.
Ben ondertussen weer wat verder.
Het is allemaal wat proberen met lokvoertjes maar heb nu iets wat enigszins werkt
Klein feederhengeltje met toebehoren aangeschaft.
Na de Meimeeting nog wat leuke spulletjes van Thunderboy over genomen.
Karperhengel met een mooie molen en wat andere visspullen.
Tja, en als we dan toch bezig zijn, moeten al die spullen we netjes opgeborgen en makkelijk te vervoeren zijn haha.
Tevens was ik op mijn 7 euro Lidl snoekhengeltje gaan staan dus daar ook gelijk een andere voor gehaald.
Lokvoertjes voor de witvis en evt de karpers.
Omdat ik toch met de feeder wilde gaan rommelen, heb ik gelijk wat spullen gehaald om de karperhengel uit te kunnen gooien, om te proberen.
Helaas zat ik met het binnenhalen, al vrij snel vast met de karperhengel en kon hem niet los krijgen helaas :(
Je moet ergens beginnen dus daar gaan we dan.
Ik heb best een flinke voerplek neergelegd met een korf om vervolgens de Method er bovenop te leggen.
Helaas leverde dat weinig op, waarna ik mijn hengel tussen 2 lelievelden heb gegooid, zonder een voerplek te maken en ik kreeg al vrij snel een goeie harde aanbeet op de feeder.
Echt gaaf om die top zo te zien gaan haha.
Nog geen kwartier later op dezelfde plek een dikke Brasem.
Ik vond hem in ieder geval vrij groot voor een Brasem uit een stadsvijver.
Dat was t voorlopig weer.
Aankomend weekend ga ik weer dus ben benieuwd.
Ben ondertussen weer wat verder.
Het is allemaal wat proberen met lokvoertjes maar heb nu iets wat enigszins werkt

Klein feederhengeltje met toebehoren aangeschaft.

Na de Meimeeting nog wat leuke spulletjes van Thunderboy over genomen.
Karperhengel met een mooie molen en wat andere visspullen.

Tja, en als we dan toch bezig zijn, moeten al die spullen we netjes opgeborgen en makkelijk te vervoeren zijn haha.
Tevens was ik op mijn 7 euro Lidl snoekhengeltje gaan staan dus daar ook gelijk een andere voor gehaald.
Lokvoertjes voor de witvis en evt de karpers.

Omdat ik toch met de feeder wilde gaan rommelen, heb ik gelijk wat spullen gehaald om de karperhengel uit te kunnen gooien, om te proberen.
Helaas zat ik met het binnenhalen, al vrij snel vast met de karperhengel en kon hem niet los krijgen helaas :(

Je moet ergens beginnen dus daar gaan we dan.

Ik heb best een flinke voerplek neergelegd met een korf om vervolgens de Method er bovenop te leggen.
Helaas leverde dat weinig op, waarna ik mijn hengel tussen 2 lelievelden heb gegooid, zonder een voerplek te maken en ik kreeg al vrij snel een goeie harde aanbeet op de feeder.
Echt gaaf om die top zo te zien gaan haha.

Nog geen kwartier later op dezelfde plek een dikke Brasem.
Ik vond hem in ieder geval vrij groot voor een Brasem uit een stadsvijver.

Dat was t voorlopig weer.
Aankomend weekend ga ik weer dus ben benieuwd.