mania4u
VWC lid
8 en 9 februari karperbeurs zwolle in de in ijsselhallen! dan begint mijn visseizoen.
Www.carpzwolle.nl
Www.carpzwolle.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laatst even wezen feederen. Had er ook een karperhengel inliggen. Had nooit verwacht 1 te vangen. Maar ineens piiiieeeeep.
Bekijk bijlage 14382
Zijn er trouwens nog mensen die naar de Visma gaan??
Ik ben zelf niet echt van de fruitsmaken. Redelijk vaak niets op gevangen. Dat hoeft niet alleen te liggen aan je aas natuurlijk, maar fruit voelt niet goed. Ben meer van de visboillies in het begin van het seisoen en later iets met iets minder verzadigend voedsel erin.
Overigens is mais ook nog altijd goed, alleen vang je daar ook brasem op. Dat is beetje irritant.
Ik koop overigens de boillies. Zelf maken kan voor mij echt niet uit en zou eerst ook niet weten hoe te beginnen.
greetzz
Dat van die fruit of vis smaken verschilt per water enorm. Zo heb ik me op sommige waters scheel gevangen op vismeel en als je dan een voercampagne met zoet waagde was het niets of mondjesmaat. Het is maar net op wat voor water je vist denk ik.
Trouwens koop ik tegenwoordig ook gewoon kant en klare boilies,omdat ik geen lange sessies meer maak de laatste 10 jaar en het liefst actief vis.![]()