Net terug van de 1e sessie van 2012....wat een dag

Zoals beloofd een paar leuke plaatjes:
aan het materiaal zal het niet liggen
en niet veel later lag ook de eerste karper op de kant...
netjes Chris !
Na deze vis kreeg ik een snoeiharde aanbeet op mijn feederstok. Tegelijkertijd sprong er een gigantische winde boven water en stond ik met een kromme hengel in mijn handen

Toen ik de vis wilde scheppen verloor ik mijn evenwicht en pleurde zo het water in hahaha, adrenalinuhh. Uiteraard lag Chris compleet in een deuk en kwam al snel even helpen. Toen ik weer op het droge stond en het net wou liften brak ook het net nog eens af, wtf

Een zeer mooie grote winde, wel een zeer beschadigde bek dat is dan weer minder maar het plezier was er niet minder om.
Schoenen uit, sokken uit, even een provisorische waslijn gemaakt en daar mn sokken aangehangen en daar zat ik dan op mn blote poten in de ganzenschijt hahaha.
Niet veel later zagen we in de verte 2 bikers aankomen en iemand op een snorscooter. Dat zou wel eens controle kunnen zijn en inderdaad.
Goedemiddag, en ineens stonden er 2 agenten en een man van Staatsbosbeheer voor ons. Ik zag ze al kijken naar mn sokken die aan het touw hingen te drogen

Na het tonen van onze vergunningen en vispas nog even een praatje gemaakt en weg waren ze weer. En plotseling was daar weer de beetverklikker van Chris die stond te krijsen.
Whieeeeeeettt, het zal toch niet waar zijn he?
jawel hoor, weer een kromme hengel!
hoppa
Tegen 19.00 was het tijd om in te gaan pakken. 4 hengels, 13 brasems, 2 windes, 2 karpers, rond de 10 gemiste aanbeten en 1 losschieter, wat een geweldige 1e visdag van 2012!
http://www.youtube.com/watch?v=Kk42O3CkFz8
Chris bedankt en tot de volgende maar weer he,
grt