Het hengelsport topic

Ondertussen wel klaar met mijn traject, certificaat behaald.
Heb er 4 jaar keihard voor moeten blokken, maar het is me gelukt en heb van de accountmanager een heel mooi aanbod gehad, waardoor ik voortaan lekker dicht bij huis kan werken met goede arbeidsvoorwaarden. 32 uur p/w, dus mooi een dag vrij om te vissen :wink:

Ben al weer best een tijd aan het werk, vorige week heb ik een contract gekregen dus het gaat heerlijk!
Fijne werktijden, goede vooruitzichten.

Aangezien het in de weekenden steeds drukker wordt aan de waterkant, werk ik elk weekend en ga voortaan lekker door de week vissen.
Heb het nog steeds erg druk, maar ik hoop dat ik dit jaar weer wat vaker kan gaan.

20230617_220753.jpg

20230826_193001 (3).jpg
Ik vang ze liever als een brasem, had er weer een paar mooie zeelten bijzitten

0002.jpg

9999.jpg

138.jpg
20230615_140148.jpg
Steeds vaker laat ik de bollen thuis en vis met de adjustable zig rigs, vang er steeds beter op, ook dit seizoen zal ik er zeker weer mee starten. Vooral in het voorjaar is dit een hele goede techniek !

333333.jpg
Puntgave spiegeltjes van het verenigingswater

0001.jpg

Tot de volgende update en veel visplezier aan de waterkant, Vang ze :wink:

• Like
Waarderingen: Kees
Hey thunderboy, toen ik jouw updates in dit topic een maand geleden zag is de oude vlam weer aangewakkerd. Inmiddels honderden euries vuurwerkbudget (geintje natuurlijk) in nieuw karperspul gestoken en vele uren youtube/podcasts geluisterd om te kijken hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Er is veel veranderd maar gelukkig veel ook niet. Zin in het voorjaar!

Nice man, tof om te horen en alvast veel plezier toegewenst :wink:
Ja de karpervisserij is tegenwoordig erg gemoderniseerd, het is maar net hoe ver je daar zelf in mee wil gaan.

Hier ook zin in het voorjaar, ben alles klaar aan het maken en binnekort gaan we weer beginnen :p
34.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan