Het grote vuurwerklabels topic!

vindt het vooral zonde van het geld wat er aan besteed wordt ,zou zeggen maak je dummy's voor in de winkels met een gelikt label/design en lever de producten gewoon zo neutraal en goedkoop mogelijk uit met alleen de belangrijkste info erop .

de meeste dozen gaan toch wel in de fik na het stoken en zo kan je een als importeur /fabrikant het zij of meer marge maken maar het liefst natuurlijk je product goedkoper op de markt zetten !! beter voor het milieu ,zijn die gasten ook weer blij en het scheelt natuurlijk heel veel aan energie en grondstoffen .

Totaal niet mee eens. Als ik mn vuurwerk binnen heb, vind ik het juist leuk om alles te bekijken/foto van te maken/uit te stallen. Het nostalgische gevoel naar het vuurwerk van vroeger komt doordat ik zelf producten met bepaalde labels heb gehad, niet omdat ik ze in een winkel heb gezien. Als ik nu ook het topic met oude collectie’s zie, is dat echt genieten, bruine dozen/cakes zou een enorm stuk sfeer weg halen. Ieder zn ding natuurlijk maar voor mij voegt het echt iets toe!

Totaal niet mee eens. Als ik mn vuurwerk binnen heb, vind ik het juist leuk om alles te bekijken/foto van te maken/uit te stallen. Het nostalgische gevoel naar het vuurwerk van vroeger komt doordat ik zelf producten met bepaalde labels heb gehad, niet omdat ik ze in een winkel heb gezien. Als ik nu ook het topic met oude collectie’s zie, is dat echt genieten, bruine dozen/cakes zou een enorm stuk sfeer weg halen. Ieder zn ding natuurlijk maar voor mij voegt het echt iets toe!
vindt het zelf ook zeker mooi om te zien hoor al die labels , zeker de oude labels brengen weer herinneringen boven maar puur om de reden die ik aangaf 👍

Labels maakt me niet zo gek veel uit maar de Poema lijn van Wolff vind ik toch wel prachtig clean en herkenbaar. Iedereen kan in 1 oogopslag zien welke lijn dit is, heel knap ontworpen!

Back
Bovenaan