Het grote speciaal bier topic

Vanwege het bockseizoen drink ik momenteel regelmatig Brand dubbelbock( in van de lekkerste vind ik).
Van de tap hier in de buurt helemaal een beloning na een dag wandelen in het bos.

Voor de kerstdagen een collectie bieren van brouwerij de molen. Zo staat onder meer "Weer en wind" & "Rasputin" klaar.

Drink al jaren rond deze tijd het Dobbel Palm kerst bier. Half procentje meer alcohol dan de gewone palm en erg lekker.:p

Ik heb de 1818 inmiddels ook weer int glas gehad het is en blijft een aanrader.. wou er bijna 2 achter elkaar doen maar das nie verstandig

Terug uit Antwerpen, weer allerlei soorten bier gedronken. En kokosbier mee naar huis genomen, ben erg benieuwd. De collectie wordt steeds groter.

Zo het is hier erg rustig moet ik zeggen. Iedereen weinig bier zeker gedronken de laatste tijd?

Ik heb niet stil gezeten gelukkig. Veel festivals en cafes bezocht en ook naar de betere drankenwinkels geweest. Toevallig vorige week mijn 1000ste verschillende biertje op :)
Dat heb ik gevierd met de la trappe oak aged batch 20. Een geweldig bier.

20150824084227la-trappe-quadrupel-oak-aged-batch-20_3.jpg

ambassadeur.jpg

Een paar weken geleden een ambassadeur van een collega gekregen nr.1231 uit 2014, ben heel benieuwd!

Zo het is hier erg rustig moet ik zeggen. Iedereen weinig bier zeker gedronken de laatste tijd?

Ik heb niet stil gezeten gelukkig. Veel festivals en cafes bezocht en ook naar de betere drankenwinkels geweest. Toevallig vorige week mijn 1000ste verschillende biertje op :)
Dat heb ik gevierd met de la trappe oak aged batch 20. Een geweldig bier.

Zo dat is een prestatie Golddigger, goed bezig!

Back
Bovenaan