Het grote speciaal bier topic

golddigger, hier liggen 18 en 19 nog te rijpen. drink ik over 20 jaar wel op ;) overigens ligt er ook een west vleteren bij, misschien word die dan ook wat interessanter.

golddigger, hier liggen 18 en 19 nog te rijpen. drink ik over 20 jaar wel op ;) overigens ligt er ook een west vleteren bij, misschien word die dan ook wat interessanter.

Over 20 jaar? Bier bewaren doe ik ook, maar zulke mooie bieren als de oak aged versie bewaar ik niet te lang. Bewaar liever standaard bieren zodat je ook de smaak beter kan vergelijken. Zoals de normale la trappe quaddruppel, rochefort 8 en 10 of Sint bernardus abt 12.

Westvleteren heb ik ook liggen. Heb hem een keer 'vers' op en dat was lekker, maar geen hoogvlieger ofzo. Heb er nu ook twee liggen om te rijpen. Eén is al 3 jaar oud.

ben zo beetje overal geweest op de wereld voor mijn werk en heb vele verschillende biertjes gedronken , maar de lekkerste voor mij blijft een lekkere goudgele koele heineken van de tap.........proost

Vorige week nog een mooi pakketje gekocht bij de Caigny in Essen. Erg mooie winkel met mooi assortiment.
Volgende week maar eens mijn inkopen gaan doen voor de feestdagen

20151107_123950.jpg

Affligem_Double.png

Deze onlangs vanaf de tap gedronken maar ook in de fles is deze erg lekker moet ik zeggen. Ik kan deze zeker aanraden, hij is ook niet heel zoet wat mij dan weer heel erg aanspreekt!

Iemand deze al wel eens gehad? Is ook wel grappig onder welke brouwerij dit valt :p

Afgelopen weekend ben ik bij de Warsteiner fabriek geweest in Duitsland. Een echte aanrader! mooie rondleiding en je kan na afloop 2u lang speciaal biertjes proberen! Entree 10,-

Goed bezig, dat wordt genieten! Ik had laast voor mijn verjaardag een pakket van st. Bernadus gekregen met de 4 verschillende en een glas, deze ga ik eerste kerstdag eens buit maken:)

Back
Bovenaan