Het grote speciaal bier topic

mijn top 3 is :

1.
cerveza-sol-436921.jpg

2.
erdinger_motiv_bohnhoff_2.jpg

3.
duff18382.jpg

Hou zelf ook wel van een biertje, alleen me ervaring is nog niet zover, maar me top 3 staat nu op:

Palm
Duff bier wat hier boven ook word genoemd
Hertog jan
En begin de Amstel ratler lekker te vinden, maar als je dit een echt biertje mag noemen?:p

Een biertje is lekker ja , ik vind heineken toch et lekkerst.
Maar als ik mag kiezen kies ik toch voor Grey goose met Redbull :)
Bier word meestal gedronken als ik al wat dieper in het glaasje gekeken heb haha:p

Mijn favoriete biertjes zijn Brand en Duvel! Heerlijk om achter de tv te zitten, een potje voetbal te kijken, met een brand-biertje in je handen! En op terras is een Duveltje het lekkerste wat er is :)

via een test site ben ik 1 van de 2200 man die een pakket palm hoppe binnen zou moeten krijgen. vorige week al netjes 2 glazen, 24 viltjes, een opener en een bier-quiz binnen gekregen, de krat palm word nog nagezonden!

2014-05-23 15.32.02.jpg

gisteren de Brewdog paradox isle of arran geproeft. toch wel heel erg lekker!

zo, afgelopen weekend de verjaardag gevierd, en dat heeft best een mooie (en lekkere)winst opgeleverd :) de winst:
- grote witte fles gulden draak
- grote fles tripel karmeliet (iemand info? heb er nog nooit van gehoord.)
- grote fles deugniet
- grote fles petrus
- sixpack grolsch krachtig kanon.

proost zullen we maar zeggen :P

karmeliet, erg lekker bier! geen verkeerde fles om cadeau te krijgen, hoor :)

Absoluut maar Mahou is ook geen speciaal bier, de standaard pilsjes uit Holland vind ik afraders:)

Als je er niet eerder van gehoord hebt, laat staan gedronken, dan is het natuurlijk wel 'speciaal'. Nu begrijp ik dat Mahou in Spanje een standaardbiertje is, zoals je hier Bavaria of Amstel hebt. Niet bepaald top.

Maar goed, waarom dit topic beperken tot speciaal bier?

Wat mij betreft lees ik graag over de diverse ervaringen van de bierdrinkers en dat beperkt zich wat mij betreft niet louter tot speciaal bier. Of alleen Jupiler natuurlijk :wink:

Hou zelf ook wel van een biertje, alleen me ervaring is nog niet zover, maar me top 3 staat nu op:

Palm
Duff bier wat hier boven ook word genoemd
Hertog jan
En begin de Amstel ratler lekker te vinden, maar als je dit een echt biertje mag noemen?:p

Ja dat mag gewoon bier genoemd worden ;)

Mijn top 3

1 Amstel radler
2 Bavaria radler
3 Grolsch radler

Ja ik vind het goed te drinken, bij normaal bier kan ik er 2 a 3 op en dan heb ik er al genoeg van. Bij radler heb ik dat niet. En daarbij is het maar 2%. Dus als je dan alsnog besluit om te gaan rijden kan je beter 2 radlers drinken dan 2 normale bier. Beter is natuurlijk gewoon 0% te drinken

Ik heb het juist andersom, na één radler heb ik het wel weer gezien. Maar bier kan ik wel blijven drinken.

Een tijdje geleden voor mijn studie zelf een biertje gebrouwen en sindsdien ben ik toch meer van de sterke hopbieren. Heb nu alleen nog de La Chouffe Houblon in de kast staan :).

1655995_656556401069796_1811336853_n.jpg

Over 3 weken is er weer een erg gezellig bier festival in Tilburg te beleven. Met heel veel leuke kleine brouwerijen uit Nederland en Belgie. De moeite waard om dit festival te bezoeken.

Back
Bovenaan