Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker door de Amerikaanse markt (kijk wat je daar betaalt voor een Trappist bijvoorbeeld, een bierdopje van Westvleteren levert al 3dollar op) is speciaal bier erg hip. Maar het is zeker niet kapot gehypet vind ik. Je mag best wat betalen voor een goed bier.
Alleen kan je de top 50 van ratebeer (http://www.ratebeer.com/beer/top-50/) helaas niet serieus nemen. Vooral exclusieve, zware, donkere bieren staan hier heel hoog en dat is waar de Amerikanen vooral voor gaan.
En Westvleteren is leuk om een keer geproefd te hebben en het is een heerlijk bier, maar veel goedkoper en makkelijker te krijgen zijn de Rochefort 10 en Sint Bernardus 12 en die zijn eigenlijk net zo lekker.
jammie.................speciaalbier, ik ben dr dol op. Veel lekkerder dan dat slappe waterige pils.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de zwaardere speciaalbieren: grand prestige van hertog jan, gladiator van gulpener, Kanon van grolsch, Malheur (belgie). Ook een dubbel of trippel gaat er in als ketellapper. Zo op z'n tijd vindt ik een weizen ook wel erg fijn.
Degene die vuurwerk halen in belgië halen kan ik aanraden ook langs te gaan bij de biethal in poppel.
Tegenover het tankstation op de grens van belgië vanaf hoirlen
Kopen vaak kleine partijen op en hebben altijd wel iets nieuws.
Verkopen sinds eind vorig jaar ook sporadisch westvleteren bier.
Verder ontzettend veel trapisten bier, speciaal bier, fruitbieren.
Dubbel triple vlond bruin noem het maar op.
Ook veel wijnen, sterke drank en goedkope shag, chocola en frisdrank.
Bijna alles goedkoper dan in nederland (soms flink giedkoper).
Ik weet dat er in België de Red variant te verkrijgen is. Meer heb ik eigenlijk nog nooit gehad!Tristen, zal ik jou eens jaloers maken? Ik heb hier meerdere smaken Despo staan. Onder andere Fuego en Verde. Wat ook veruit mijn favorieten zijn kwa Desperados zijn.
Verder doet een Malheur hier het ook goed, net alseen HJ Grand Prestige. En om het linstje compleet te maken doen Gordon biertjes het ook goed.
Tristen, zal ik jou eens jaloers maken? Ik heb hier meerdere smaken Despo staan. Onder andere Fuego en Verde. Wat ook veruit mijn favorieten zijn kwa Desperados zijn.
Verder doet een Malheur hier het ook goed, net alseen HJ Grand Prestige. En om het linstje compleet te maken doen Gordon biertjes het ook goed.