PyroRJ
VWC lid
Wordt online per dag aangevuld
Tnx voor de tip!! Heb er vandaag ook 4 kunnen bestellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt online per dag aangevuld
Waar bestellen jullie die la trappe?
Waar bestellen jullie die la trappe?
Ouwe zuurpruim. Er zijn er maar weinig €20, een handvol VS import. En dan nog zijn ze vaak 75cl. Kleine flesjes/blikjes zijn vaak 5-10€ en dat heeft weinig te maken met hipstergedoe maar met de kleine brouwerijtjes en kleine oplages. Een hype is het, vooral al die ba batches, maar de prijzen proef je er vaak wel aan af. En de creativiteit is tot giga hoogten gestegen, erg leuk. Al ben ik ook niet van het mixen met andere dranken, zoals whiskey (en dan stoer "infused" noemen, whaha) of vruchtensap. Zoals IPA hypebier voor het pilsvolk is geworden dat graag mee wil doen.20 euro voor een flesje bier.
Als ik ergens niet aan mee doe zijn het dit soort hipster hypes.
Collega's die ik nog nooit bier heb zien drinken praten nu ronduit alsof ze al 10 jaar speciaalbier drinken. Bah, lol is er een beetje af zo.
Die infused bende, fruitsmaakjes, vroeger dronken de vrouwen gewoon kriek.
Geef mij maar gewoon de bekende Belgische abdij biertjes of een HJ pils.
20 euro, zot.
Oh echt joh?! Verkeerd gekeken dan, of verkeerde aanname; waren de vorige 38 batches ook 37,5? Ik heb altijd het dubbele gedacht. Denk dat het door de verpakking kom; waarom klein flesje in zo'n koker?! Oh ja, dat staat exclusief... Ja, wel 101 hoe je een hype creëert. Hoe lekker het vast ook echt is.Helaas zit er maar 37,5cl in....