Het grote sneeuw-topic

Hier droge sneeuw tot vanmiddag 12uur.
Maar rond half 2 was ut meeste gesmolte en begon het te motregenen.

Hier niet echt sneeuw gehad die goed bleef liggen, dus besloten een half uurtje te rijden en het 100 meter hogerop te zoeken, De Posbank dus, en dáár wel winter. Het kraakte heerlijk :)

2.jpg

Morgenavond kans op een witte pakjesavond, hou de weerberichten goed in de gaten omdat er ook veel wind bij wordt voorspelt.

Vrijdag ook serieuze kansen op een blijvend sneeuwdek.

Heb hier in Drenthe nog geen sneeuwvlokje gezien. Ben benieuwd of ik morgen wakker wordt met een wit pak op m'n dak! Ik kan niet wachten :D

Thanks voor de foto's en filmpjes iedereen, genieten :cool:

ik weet niet waar je woont in drenthe??
maar in assen gister avond toch veel vlokken en nu zijn de daken van de autos ook nog wit..

Heb hier in Drenthe nog geen sneeuwvlokje gezien. Ben benieuwd of ik morgen wakker wordt met een wit pak op m'n dak! Ik kan niet wachten :D

Thanks voor de foto's en filmpjes iedereen, genieten :cool:

Hier in regio rotterdam maandag al flinke sneeuwbuien gehad. Hoorde op de radio dat in de nacht van donderdag op vrijdag en vrijdagochtend wel tot 10 centimeter zou gaan vallen. Heb er zin in! :)

Aub nog even geen sneeuw, moet morgen nog naar utrecht en die kant uit vanuit het zuiden is al ellende zonder sneeuw. Als ik terug op de zaak ben mag de hel losbarsten :D

Aub nog even geen sneeuw, moet morgen nog naar utrecht en die kant uit vanuit het zuiden is al ellende zonder sneeuw. Als ik terug op de zaak ben mag de hel losbarsten :D

Nee ech niet, aanstaande vrijdag avond moet ik naar harten4 en de dag daar na naar de demo van Rowy vuurwerk, en daarna mag het knallen wat betreft de sneeuw :wink:

Zie hier mijn twee auto's die de eerste echte sneeuwvlokjes van het jaar 2012 opvangen :)

Toenstraks hele dikke vlokken sneeuw, maar nu helemaal niks.
Wel koud buiten, 0 graden Celsius.

Woon in Limburg trouwens, hopelijk vanavond meer sneeuw!

Vrijdag mag het voor mij ook rustig blijven, wordt het weer een latertje ben ik bang. 7 jaar geleden herinner ik me nog goed. Om 14.30 uur vertrokken en snachts 00.30 uur thuis over een afstand van 35 km

Back
Bovenaan